Sluiten

Camping Boschlust in Westervelde

Camping Boschlust in Westervelde Camping Boschlust in Westervelde Camping Boschlust in Westervelde
WasmachineWasdrogeraccommodatie verhuurHuisdieren toegestaanSVR camping

Camping Boschlust beschikt over vijftien zeer ruime plaatsen met vrij uitzicht. Vanaf de camping heb je uitzicht op de brink, omringd door enkele oude boerderijen. Verderop grazen koeien, schapen en enkele paarden in de wei. Bij de camping zijn er kippen, konijnen, schapen. Voor de kinderen beschikt de camping over een klimhuis met glijbaan, enkele schommels en een zandbak. Er zijn skelters, driewielers en ander klein speelgoed beschikbaar. Er is natuurlijk volop gelegenheid om te wandelen en te fietsen. Rondom Westervelde zijn talloze paadjes door het bos en de natuur. Verder sluiten de diverse fietspaden goed op elkaar aan en vind je onderweg regelmatig picknickplaatsen of kun je een leuk theehuis ontdekken

Camping Boschlust
Hoofdweg 3
9337PA - Westervelde
Provincie: Drenthe
Telefoon: 06-29515490

GPS coördinaten: 53.05342 / 6.44443
(53.05342° 3' 12.3'' N    6° 26' 39.9'' O)
Aantal plaatsen: 17  / Toerplaatsen: 15
Open van: 01 april   tot: 01 november

Kaart en Route
website van de camping
Geef uw mening over camping Boschlust

Meningen over Camping Boschlust

Gemiddeld
5.0
5.7
* over de jaren 2021 en later.
Mening nr: 5814
Datum: 05-10-2023
Bert en Jet
(Echt)paar
Algemene indruk: 4| Kwaliteit Sanitair: 7| Hygiëne sanitair: 7| Ontvangst: 3| Faciliteiten: 3| Comfort: 3| Leiding van camping: 3| Omgeving: 10| Prijs/Kwaliteit: 3|

Geen

Eigenaar van de camping

We hadden op 26-2-2023 telefonisch een tent besproken voor de nacht van 3-9-2023 op camping Boschlust. Bij aankomst om 16 uur stond er geen tent en was niemand aanwezig. 3 kwartier telefonisch geprobeerd om contact met meneer te krijgen. Hij nam vervolgens de telefoon op en op mijn vraag waar onze tent was, reageerde hij, U zult wel niet aanbetaald hebben, logisch dat er dan geen tent klaarstaat. Op mijn antwoord dat ik op 26-2-2023 een aanbetaling gedaan had van €40 reageerde hij toen had ik nog geen agenda en ik kan dat niet gezegd hebben dat zijn prehistorische prijzen. Gelijk daarop volgend zei meneer dat hij niet terug kwam van het uitje met zijn vrouw. We moesten maar wat anders gaan doen, hij was niet voor 18.30 terug. S Avonds zou hij dan de tent wel opzetten. Hij gooide er dan wel 2 matrasjes in, dan moesten we tevreden zijn dat hij dat toch allemaal maar voor ons gedaan had. Op mijn antwoord dat we een contract hadden waar instond dat de tent om 15 uur s' middags voor ons klaar zou staan inclusief lattenbodems etc, reageerde hij boos ik heb U net uitgelegd hoe Ik het ga doen U kunt nu wel heel boos worden maar zo doe ik het en anders niet. Uiteindelijk zijn we maar uit eten gegaan. De hele avond in spanning gezeten of er wel een tent zou staan en bij voorbaat bij het naastgelegen hotel gevraagd of ze nog een kamer vrij hadden. Bij aankomst om 22uur op de camping, hebben we aangebeld, meneer liep mee naar de voor ons klaargezette tent alsof het het meest genereuze was wat hij ooit gedaan had. Geen excuus voor hoe alles verlopen was, helemaal niets. Ook de volgende ochtend geen excuus. Wij hebben nog nooit zo iets mee gemaakt. Deze meneer is ook nog de eigenaar van Drenthe Tent. De wonderen zijn de wereld blijkbaar nog niet uit. Al met al was een zeer nare ervaring. Zeg het voort.
Mening nr: 5813
Datum: 02-10-2023
Bert en Jet van Blanken
(Echt)paar
Algemene indruk: 7| Kwaliteit Sanitair: 7| Hygiëne sanitair: 7| Ontvangst: 3| Accomodatie/plaats: 7| Leiding van camping: 3| Omgeving: 10| Prijs/Kwaliteit: 3|

Algemene beoordeling

Dit is een review op de eigenaar. Voor de eerste nacht van onze fietsvakantie door Drenthe, hadden we een tent gehuurd via Drenthe Tent op camping Boschlust. De eigenaar van Drenthe Tent is tevens de eigenaar van de camping en woont in de boerderij op de camping.Bij onze aankomst op de camping om 16.00 uur was de eigenaar niet aanwezig en tot onze verbazing stond er ook geen tent. Na 3 kwartier telefonisch geprobeerd te hebben om meneer te bereiken,werd er opgenomen. Op mijn vraag waar onze tent was, trok meneer gelijk zijn conclusie, jullie zullen wel niet aanbetaald hebben. Logisch dat er dan niets klaar staat. Ik vertelde hem dat ik op 26-2-2023 € 40 had aanbetaald. Antwoord van meneer: ja, toen had ik nog geen agenda en ik kan dat niet gezegd hebben, dit zijn prehistorische prijzen. Gelijk daarop volgend zei meneer dat hij niet terug kwam van het uitje met zijn vrouw. We moesten maar wat anders gaan doen,hij was niet voor 18.30 uur terug.s' Avonds zou hij dan de tent wel opzetten. Hij gooide er dan wel 2 matrasjes in, dan moesten we tevreden zijn dat hij dat toch allemaal maar voor ons gedaan had. Op mijn antwoord dat we een contract hadden waar instond dat de tent om 15 uur s' middags voor ons klaar zou staan inclusief lattenbodems etc.reageerde hij boos: ik heb U net uitgelegd hoe ik het ga doen. U kunt nu wel heel boos worden, maar zo doe ik het en anders niet. Uiteindelijk zijn we maar uit eten gegaan en hebben onze fietsen met alle bepakking bij de boerderij gezet. De hele avond in spanning gezeten of er wel een tent zou staan en bij voorbaat bij het naastgelegen hotel gevraagd of ze nog een kamer vrij hadden. Bij aankomst om 22uur op de camping, hebben we aangebeld, meneer liep mee naar de voor ons klaargezette tent alsof het het meest genereuze was wat hij ooit had gedaan. Geen excuus voor hoe alles verlopen was, helemaal niets. Ook de volgende ochtend bij vertrek, geen excuus helaas. Jammer genoeg kunnen we geen review plaatsen op de website van Drenthe Tent, anders hadden we dit zeker gedaan. We zijn zeer teleurgesteld dat onze vakantie op zo' n nare en onbeschofte manier is begonnen. Bert en Jet van Blanken.
Mening nr: 5801
Datum: 05-09-2023
J.P. van Elst
Senioren
Algemene indruk: 3| Hygiëne sanitair: 3| Ontvangst: 3| Faciliteiten: 3| Accomodatie/plaats: 3| Comfort: 3| Leiding van camping: 3| Omgeving: 8| Prijs/Kwaliteit: 3|

Algemene beoordeling

Totaal GEEN PLUS PUNTEN kunnen vinden!

Bij een telefonisch contact wordt je vrij snel aangevallen van hoe durft U te bellen !!

De camping is zoder meer gelegen in een mooi gedeelte. Maar deze maakt een zeer desolate indruk, verveloos geen informatie en het tolet gebouw is beneden maats welke ook nog was gesloten daarbij een redelijke vijandige eigenaar c.q. werknemer. Zeker een bezoek waard om te kijken of mijn bevindingen kloppen. Groeten J.P.
Mening nr: 5679
Datum: 09-07-2022
Gommers
april - juni 2022
(Echt)paar
Algemene indruk: 3| Kwaliteit Sanitair: 3| Hygiëne sanitair: 3| Ontvangst: 3| Faciliteiten: 3| Accomodatie/plaats: 3| Comfort: 3| Leiding van camping: 3| Animatie/Activiteiten: 3| Omgeving: 4| Prijs/Kwaliteit: 3|

Geen plus punten

Zeer slechte afwas gelegenheid geen warmwater en je staat onder een partytent geen WiFi

De elektriciteit was ook niet voldoende toen ik daar van gezegd had werd de man zeer agressief en we moesten maar van zijn camping verdwenen
Mening nr: 5505
Datum: 14-08-2020
Roger en Hilda
juli - augustus 2020
Jong (echt)paar
Algemene indruk: 8| Ontvangst: 10| Accomodatie/plaats: 7| Leiding van camping: 10| Omgeving: 7| Prijs/Kwaliteit: 7|

Algemene beoordeling

Geweldige campingbeheerder, enthousiast, vrolijk en hard werkend hij heeft een lintje verdiend!

Plekken zouden wat meer afgeschermd mogen
Mening nr: 5284
Datum: 31-07-2017
Riki
juli - augustus 2017
Senioren
Algemene indruk: 5| Kwaliteit Sanitair: 1| Hygiëne sanitair: 3| Ontvangst: 8| Faciliteiten: 4| Accomodatie/plaats: 7| Comfort: 1| Leiding van camping: 5| Omgeving: 8| Prijs/Kwaliteit: 3|

Hartelijke ontvangst

SANITAIR!!!!!!!

Zeer matig sanitair (in totaal: 1 wastafel, 2 toiletten en 2 douches) in een donkere schuur tegenover een aanrechtblok. Elektra niet in orde, alles hangt met verlengkabels aan elkaar. Slechte wifi, alleen bij de schuur af en toe een beetje ontvangst. Op de website staat 15 plaatsen, maar in de praktijk staan er wel 30. Als er inspectie komt krijgt deze camping géén vergunning.
Mening nr: 3286
Datum: 08-06-2011
Holland
april - juni 2011
Algemene indruk: 5| Kwaliteit Sanitair: 4|

Algemene beoordeling

Prachtige omgeving, leuke camping maar zeer matig sanitair. Keukenblok voorzien van close in boiler (20 liter) Lang niet voldoende bij meerdere afwassers. Douches werken op geizer met gasflessen. Water temperatuur te laag op koude dagen. Als er tenminste warm water is ! Matige hygiëne, maar slecht te zien door slecte verlichting