Vakantie Schoonoord.

Vakantie Schoonoord. (Gesloten voor reacties)

Smeets 25.04.2018 16:19
Beste mensen,
Wij hebben van 9/14 april een huisje gehuurd in Drenthe plaatsje Schoonoord, en het heet Drentsch Land, en wil even een geweldige klacht typen.
Jullie zullen niet geloven wat ik typ en dat dit gewoon verhuurd wordt. Zal even beginnen bij het begin.
Bij aankomst op maandag was ons huisje nog niet schoon, alleen de wc moest nog gedaan worden zei ze. Hebben dus even gewacht buiten en toen ze klaar was, zijn we gelijk naar binnen gegaan. We hebben de wc gecheckt en kwamen tot de conclusie dat er nog allemaal schaamharen op de bril lagen, yak. Ik zal verder typen wat we nog meer tegen kwamen.
Haren douchebak
Slaapkamer geen raam wat open kan, bedden leken beslapen omdat het laken “ligvouwen” had, na het vragen of het wel verschoond was, flipte ze helemaal, en zei, meneer hoe durft u te vragen.( toch maar voor de zekerheid een plate opgelegd.)
Was rekje buiten verroest.
Matje op de veranda zeiknat.
Tandenstoker in de wasbak.
Vuilstrepen op de keukenkastjes
Vieze bank ( waar wij ook een plate op hebben gelegd)
Dikke laag stof op luxaflex, smerig en kapot.
Muren vol vlekken en strepen van lekkage.
Kozijnen verrot. (Er zat een vlieg op, na het wegslaan met een slipper ging er meteen een stuk hout mee.)
We hebben hier natuurlijk de eigenaresse erbij gehaald en ze zou het schoonmaken. Als wij dan even boodschappen gaan doen dan zal ik het voor u schoonmaken. Na twee uur weg te zijn geweest, zat ze gewoon op de veranda te bellen en moest ze nog steeds stofzuigen en dweilen.
FB ik wil dit gewoon plaatsen omdat dit gewoon te ranzig voor woorden is en dat ik hoop dat dit niet meer als huisje verhuurd wordt. Zijn uit eindelijk de woensdagmiddag al naar huis gegaan, was niet meer vol te houden.