Nooit meer Nederland

Nooit meer Nederland (Gesloten voor reacties)

Geplaatst door: Tineke 21.08.2007 14:46
Wij hadden er dit jaar voor gekozen om gewoon een keer in Nederland te blijven in de zomer. Wij hadden 2 weken gereserveerd en hebben bijna alleen maar die 2 weken regen gehad en niet fatsoenlijk buiten kunnen zitten, dus volgend jaar gewoon weer Zuid - Frankrijk! Wij gaan altijd naar Frankrijk, maar dachten nederland kan ook wel leuk zijn, maar het is niet goed bevallen. Wij zoeken toch weer met onze eigen caravan de zon op! Meer mensen die zulke ervaringen hebben?

Geplaatst door: jan 22.08.2007 19:01
Ja,wij dachten er net zo over,vakantie in nederland,maar helaas zijn we maar 1 week weggeweest,we hebben het weer even afgewacht,tot er goed weer voorspeld werd, we zijn 1 week met goed weer naar limburg gegaan maar de bedoeling was 4 weken in nederland,dus ik zit nog te wachten op nog een paar goede weken in september.ik ben blij dat we nooit reserveren,maar volgend jaar gaan we weer gewoon naar zuid frankrijk,want ik doe liever zweten van de warmte dan bibberen van de kou

Geplaatst door: Van Putten 23.08.2007 22:32
Was het hier in Nederland van de zomer dan zulk slecht weer? Ik heb meer mensen daarover horen klagen.