Nooit meer Merelhoeve, verschrikkelijk !

Nooit meer Merelhoeve, verschrikkelijk ! (Gesloten voor reacties)

Hendrik van Alfen 24.08.2007 22:52
Een huisje geboekt bij de Merelhoeve in Heijnen, wat een verschrikkelijke ervaring! Ik zou mijn vriendin daar treffen en we zouden samen onze tocht vervolgen. Ik dus slaapzak mee want volgens de reglementen was dat toegestaan mits vooraf aangekondigd. Dus ik hield mij aan de regels en kondigde aan dat ik bleef slapen en dat ik dus wel zou horen wat daar de kosten van zouden zijn. No way dus. De eigenaresse ging totaal aan mijn verzoek voorbij. Logisch dus dat ik vroeg waarom die reglementen dan op de site staan en zijn aangeplakt in het huisje. Dat deden ze bij alles huisjes, maar hier kon niet worden overnacht. De dame had het te druk zei ze en gooide klantvriendelijk de deur voor m'n neus dicht. Hier wordt niet overnacht, basta. Noodgedwongen heb ik een hotel moeten boeken in de omgeving. Ruim 80 euro lichter haalde ik mijn vriendin de volgende ochtend op. Krijg ik wederom die dame voor m'n neus, nu met het verzoek of ik direct de bezoekkosten wil voldoen. Hoezo bezoek, ik haal iemand af..?!
Ja, maar dat waren haar regels nu eenmaal. Bij ons was de maat vol. Tassen gepakt en weg wezen, en snel. Dus wie De so calles gastvrije Merelhoeve kiest voor een overnachting.. Tip, zoek fijn verder dat scheelt een hoop ellende. Wel een prachtig stukje Holland.

Geplaatst door: Gerda Hatteum 24.08.2007 23:18
Fijn om eens lotgenoten te treffen. Ik was daar in het voorjaar. Men profileert zich als minicamping maar meer dan een grasveld is het niet. Het mag ook geen boerencamping heten want er staat slechts één schuur en daar staan landvoertuigen in. Niets te drinken, zelfs geen automaat. Mijn man en ik hebben er ruim een week verbleven in een 4-persoon huisje. Als je binnenkomt loop je met je hoofd tegen het schuinaflopende dak aan. Wij vonden overal zand en vliegbeesten. Ik herinner me ineens dat ik een een week tijd nog nooit zoveel ben gestoken. Mijn man en ik houden ook van wandelen, maar wie kinderen heeft en denkt hier een leuk verblijf te hebben raad ik aan elders te gaan. Ik was trouwens op zoek naar een camping nabij Thorn. Iemand een suggestie. Gerda.