Leuke camping voor Pinksterweekend.

Leuke camping voor Pinksterweekend. (Gesloten voor reacties)

Geplaatst door: An 26.03.2008 10:32
Hallo, wij zijn op zoek naar een leuke camping voor het pinksterweekend om de pas aangeschafte vouwwagen uit te proberen. Nu zoeken wij een camping die leuk is voor jongens van 8 en 11. Daarbij zoeken we ook een camping ong. een half uur tot een uur rijden vanaf omgeving Leiden. Nu heb ik wel wat campings opgezocht maar er staan hierover eigenlijk weinig meningen,(bijv. camping de Koornmolen, staat een reactie en gelijk een hele slechte) vandaar dus de vraag via dit forum. Onze eisen zijn niet veel, maar een zwembad zou toch wel fijn zijn en de mogelijkheid om pas een paar dagen voor pinksteren (i.v.m. het weer) te boeken. Mocht iemand leuke tips hebben dan hoor ik dat graag. Oh, en i.v.m. allergie geen camping met dieren.
Alvast bedankt voor de tips. Vriendelijke groet, An

Geplaatst door: bernadette 28.03.2008 21:18
@An,
ik denk dat het heel moeilijk wordt om een camping te vinden, mét zwembad, waar je pas een paar dagen van te voren boekt.
Onze ervaring is, dat de meeste campings met Pinksteren al ver van te voren volgeboekt zijn. En dit jaar valt Pinksteren ook nog eens in de meivakantie.
Vorig jaar hebben we 10 dagen tevoren ergens een plekje gevonden op een kleine boerderijcamping. Dat was al lastig. (We gingen zonder kinderen, dus daar hoefden we niet naar te kijken)
Als je de eis van een zwembad laat vallen, zal het waarschijnlijk wel makkelijker zijn om iets te vinden, maar ik blijf twijfelen of het lukt om pas een paar dagen tevoren te reserveren.
Echte tips voor campings kan ik je niet geven, in die buurt heb ik nooit gekampeerd.
Succes met je beslissing.

Geplaatst door: conleo 30.03.2008 21:41
Hallo,
Als je een leuke camping zoekt is mss.de hollandse boerderij wel iets.Geen zwembad maar leuke vijver om te zwemmen.Staat ook hier vermeld op meningen.Maar wel op tijd reserveren.Wij gaan er al jaren naar toe en is erg gezellig.
groet van connie.

Geplaatst door: An 05.05.2008 22:56
Hallo, hebben inmiddels een camping gevonden met al onze "eisen". Gelukkig ook nog plaats dus wij gaan lekker genieten van het mooie weer aankomend pinksterweekend. Camping waar we naar toe gaan in Camping Vogelenzang.

Geplaatst door: bernadette 07.05.2008 17:36
Fijn dat het gelukt is!
Fijne dagen en geniet van het mooi weer.