vertrekken zonder reserveren?

vertrekken zonder reserveren? (Gesloten voor reacties)

Geplaatst door: mieke 20.07.2008 14:07
Heeft er iemand een idee of het een probleem is te vertrekken zonder iets te reserveren?

Door omstandigheden kunnen we niet vooraf reserveren toch willen we tussen 24/7 en 4/8 enkele dagen naar Walcheren. We stellen weinig eisen aan de camping als het maar netjes is. Iemand een idee???

Patricia 21.07.2008 13:33
Je kunt een dag voor vertrek eens een camping bellen of er plaats is. Dan kom je niet voor teleurstellingen te staan.

Geplaatst door: Jan 29.07.2008 13:40
Normaal gesproken is het geen probleem als je niet reserveert. Er zijn altijd wel campings waar nog plaats is. Een dag van te voren bellen is inderdaad handig.

Geplaatst door: Taxikees 17.08.2008 13:43
Inmiddels is 't 17 Augustus maar meer mensen vragen zich af of het écht wel nodig is om te reserveren. Zoals vorge reacties al aangaven is een telefoontje vooraf 'n goede en zekere mogelijkheid, geen idee of er dan reseveringskosten aan verbonden zijn want dát is mij toch 'n keertje overkomen.

Ik ben m'n levenlang al kampeerder en reserveerde alleen als ik persé daar wilde staan voornamelijk i.v.m de kinderen die we mee hadden. Voor de trektochten die ik alleen of met enkelen deed belde of reserveerde ik nooit, mócht 'n camping géén plaats hebben of de camping stond ons niet aan dan trokken we naar een volgende. Deze (Nederland) omgeving stikt van campings van div. pluimage, soms zijn het buren elkaar! (Ameland - gemeente Buren).

Deze zomer 2008 deed ik in m'n uppie 'n fietstrektocht van 26 Juli t/m 13 Augustus en geen enkele camping had ruimtegebrek, natuurlijk kan dat toeval zijn en had ik puur geluk, het zij zo. Zie mijn foto-verslag en Youtube-filmpje hiervan.
http://picasaweb.google.nl/PicasaKees/FietsKampeerVakantie
In dit foto-album kan je kiezen voor diavoorstelling en het aantal seconden dat per foto gezien kan worden ingesteld of stuk voor stuk bekijken.
http://nl.youtube.com/watch?v=TfgMHU43-O4
Mocht je Youtube filmpjes niet gewent zijn (zal vast wel) je kan geluid erbij horen, dus boxjes aan.
En ook is het beeld groter te zien doch dat raad ik af want het uploaden heeft de kwaliteit behoorlijk verslechterd.

Vriendelijke groetjes kees