Leuke camping in Zeeland (buurt Vlissingen) gezocht

Leuke camping in Zeeland (buurt Vlissingen) gezocht (Gesloten voor reacties)

Geplaatst door: Gien 02.08.2008 00:17
Als het mooi weer blijft, willen we graag rond 15 augustus enkele dagen naar Zeeland gaan, liefst in de buurt van Vlissingen. Vorig jaar zijn we naar Breskens geweest en daar is het ons wel vrij goed bevallen. We hadden een camping die vlak aan het strand lag (we moesten enkel de weg en de duinen oversteken) en die ook over een binnenzwembad beschikte. Een zwembad zou fijn zijn, maar is niet noodzakelijk. We zouden wel graag een camping hebben die vlak bij het strand ligt.
Ik heb al wel gekeken bij 'campings in de buurt', maar er was niet echt een camping die er bovenuit stak. Er waren ook veel campings zonder meningen, zonder eigen website, vandaar mijn vraag.
Alvast bedankt voor jullie reacties.

Geplaatst door: christina 03.08.2008 22:16
Hoi, niet helemaal in de buurt misschien is camping Hof Domburg in Domburg. Ligt leuk op loopafstand van het plaatsje zelf en op loopafstand van het strand. Verder een erg mooi binnenzwembad. Zelf hier 3 jaar geweest en erg goed bevallen. Dit jaar aan het Veerse Meer geweest, wel leuke camping, maar in Noord Beveland en als je bijv. wilt fietsen moet je meteen erg ver weg en dat is in Domburg niet zo. Succes met zoeken! vr. gr. Christina

Gien 04.08.2008 13:09
Dank je wel voor de tip. Ik ben eens gaan kijken naar hun website en het ziet er wel leuk uit. Het hoeft ook niet vlak naast Vlissingen te liggen, maar wel aan die kant. Breskens lag aan de overkant van het water.

Geplaatst door: vera 05.08.2008 19:24
Camping Hof van Domburg is een hele mooie camping vlak aan zee en zeker de moeite als wilt fietsen of wandelen. Domburg is ook een heel gezellig plaatsje.

Groeten Vera

Geplaatst door: Emmie 06.08.2008 21:43
Camping Janssen in Zoutelande zou een erg leuke camping zijn.
Verder ben ik vorig week in de dishoek aan het strand geweest ( bij koudekerke) op de weg naar het strand lag ook een camping. Met zoeken op de kaart komt ie vast bovendrijven. (volgens mij lag deze aan de "strandweg")

Geplaatst door: Anita 01.09.2008 11:41
De camping waar Emmie over schrijft heet camping Dishoek en ligt idd aan het strand. Even de weg oversteken en de duinen over. Ben er zelf nooit geweest maar wel op het strand omdat ik in Vlissingen woon. De camping staat op www.rpholidays.nl volgens mij en met slecht weer kun je als ik het goed heb naar het zwembad van Hof Domburg.

Anita