Camping met veldjes voor alleenstaande ouders

Camping met veldjes voor alleenstaande ouders (Gesloten voor reacties)

Jeanine 20.09.2008 22:10
Mijn zus is een alleenstaande moeder met 4 kleine kinderen. Volgend jaar wil ze voor het eerst als alleenstaande gaan kamperen bvk in Nederland.
Ze heeft gehoord dat sommige campings wel veldjes hebben voor alleenstaande ouders, lijkt haar best prettig heb je ook nog iets aan elkaar. Ik heb al gezocht op internet maar ik kom er niet echt uit.
In principe heeft ze een caravan die ze kan lenen dus verhuur hoeft niet perse.
Wie kan ons helpen ? Alvast bedankt !

Geplaatst door: PetraHM 22.09.2008 09:24
Even Googlen op "camping alleenstaande" levert al snel een aantal campings op in Neede, Emmen en Biddinghuizen.

Geplaatst door: A&B 22.09.2008 12:35
DE Paasheuvel te Vierhouten is een geschikte plek om te kamperen.Er is een Tentenveld waar je snel contact hebt met anderen.
Je loopt zo vanaf de camping de hei op en met 20 minuten fietsen zit je bij de Zandenplas(Nunspeet) om te zwemmen etc.

Geplaatst door: mar 06.11.2008 16:13
kijk eens op de website van Cirkel vakanties. Die zijn voor familievakanties maar ook alleengaande ouders. Campings in NL maar ook in frankrijk bv en vast nog op meer plekken.

Geplaatst door: alma 17.11.2008 17:47
riviera in biddinghuisen

Geplaatst door: marloes otter 29.11.2008 23:20
ik ben afgelopen zomer voor het eerst alleen met mijn 2 kinderen van 2 en 5 op vakantie geweest. Via via kwam ik terecht op ´t Klumpke in Neede. Ik ben meteen drie weken geweest, van de aanbieding 3 is 2, en heb het enorm naar mijn zin gehad! Ik heb er leuke contacten opgebouwd en de kinderen hebben de tijd van hun leven gehad met bijvoorbeeld de kindertaxi die de kinderen elke dag voor verschillende activiteiten kwam ophalen. Er is voldoende te doen in de buurt en ik heb nooit wat alleen ondernomen met de kinderen, er waren altijd meerdere gegadigden als je daar behoefte aan had natuurlijk. Ik ga komende zomer weer! Succes met het maken van een keuze. Groeten van Marloes Otter

Geplaatst door: Claudia Reijnders 25.12.2010 19:25
Hallo,
ik ben afgelopen zomer ook voor het eerst alleen met mijn kinderen op vakantie geweest op camping t klumpke. We hebben het heel erg naar onze zin gehad. De kinderen willen dit jaar weer terug! dus dat is een goed teken. de alleenstaande veldjes (er zijn 4 velden), zijn ook nog eens op leeftijd ingedeeld. Niets moet, alles mag. Vaak kun je samen barbequen of hadden we pizza avond. Overdag gingen we vaak fietsen met ons kleine gezin, maar we zijn ook met ons veldje gaan zwemmen. Het was erg gezellig. groet


jelle 30.01.2011 09:24
hallo even en bericht van deze kant ik ben zelf ook gescheiden en ben met mijn 2 kinderen naar camping het klumke geweest en daar hebben de grootste antal veltjes voor alleenstaanden kijk maar eens op camping het klumke in neede echt en super leuke camping waar je bij staat hebben zelf ook de dingen mee gemaakt gr jelle ik hoop dat je hier wat aan hebt

johan 27.03.2011 21:41
Op http://ouderplanet.nl/ kan je samen met andere alleenstaande ouders low budget op scoutingterreienen terecht voor komende zomer.

Pia Beers 17.01.2013 16:28
Ik wil weten wie er ervaring heeft met alleenstaande ouder campings. In Zeeland, Limburg, Drente, Gelderland en Noord Holland? Heb dochter van 14 jaar Pia Beers

Geplaatst door: Juul 18.01.2013 15:57
Mmm, deze topic even in de gaten houden. Alleen heb ik 2 jongens die deze zomer 13 en 17 zijn, wordt volgens mij al een stuk lastiger aangezien veel campings gericht zijn op kinderen tot een jaar of 12. Maar wie weet wat er voorbij komt.

Geplaatst door: petra 20.02.2013 21:37
@juul

camping stoetenslagh heeft ook een veld met alleenstaanden, deze camping is geschikt voor tieners

Geplaatst door: Ilse 06.04.2013 22:08
Al 4 jaar erg tevrede over camping Klumpke in Neede, maar helaas nu NIET meer!!!

Geplaatst door: Roelien 14.04.2013 21:12
Camping Wilsemer Berge in Duitsland heeft ook een veld(tenten) voor alleenstaanden. De camping staat een kwartiertje vanaf de grens bij Coevorden.

Geplaatst door: godert 29.07.2013 09:24
niet tevreden over 't klumke? Wat is de reden?