Waar kan ik nu nog een seizoensplaats boeken?

Waar kan ik nu nog een seizoensplaats boeken? (Gesloten voor reacties)

Geplaatst door: ® Suus 18.04.2009 19:06
Hallo! Mijn man en ik zijn op zoek naar een seizoensplaats voor dit seizoen. Natuurlijk zijn we daar ontzettend laat mee, het kampeerseizoen is immers al op 1 april begonnen. We hebben echter pas afgelopen weekend van mijn schoonouders gehoord dat zij het niet meer zien zitten om er met de caravan op uit te gaan en ze hebben ons gevraagd of wij de caravan willen gebruiken. Ons antwoord was natuurlijk: heel graag! Nu hopen we dus een seizoensplaats te vinden, waar we straks onze weekenden en vakantiedagen door kunnen brengen. We denken daarbij aan de Utrechtse Heuvelrug, de westkant van de Veluwe e.d., eventueel in Brabant, zo ongeveer een uur rijden van Rotterdam vandaan. Aan de camping zelf stellen we geen al te hoge eisen: we zoeken een mooie plek met electra en plaats voor een bijzettentje, schoon sanitair en het zou fijn zijn als we lekker in de omgeving kunnen wandelen en fietsen. Verder maakt het ons niet zoveel uit of er een zwembad, een winkeltje e.d. zijn. Maar na een week intensief zoeken en mailen, blijkt gewoon dat veel campings al vol zitten. En door de grote keuze, is het zoeken naar een speld in een hooiberg. Zijn we echt te laat of weet iemand een mooie camping waar wij nog terecht kunnen? Of weet één van jullie wellicht een (overkoepelende) organisatie die hier meer over weet en die ons verder kan helpen? Alvast bedankt voor jullie hulp! Groeten, Suus

Geplaatst door: A&B 19.04.2009 11:56
Camping de Wildhoeve te Emst.
Jagerstee en Koekamp te Epe

bibi 19.04.2009 14:06
Camping Het Genieten(voorheen de roestelberg) in kaatsheuvel.
Veel fiets en wandel mogelijkheden in de en om de drunense duinen.
Vlakbij de oisterwijkse vennen.

Geplaatst door: ® Lucette 29.04.2009 19:45
Moet het per see een grote camping zijn?? Anders zou je misschien eens op ..natuurcamping of boeren camping kunnen zoeken.

Succes..

Geplaatst door: ® annie 03.05.2009 15:00
Ik weet niet of het wat voor jullie is maar wij zijn vandaag terug gekomen van een camping die op nog geen uurtje van Rotterdam ligt in de Betuwe, hij is pas een maand open dus nog genoeg seizoensplaatsen, wij vonden het er erg leuk en gezellig, mooie fiets en wandelomgeving voor boodshapjes zit je zo in Tiel, en wij gaan er zelf zeer zeker terug.Ik zou niet langer zoeken............camping het Ommetje in Ommeren.

Emmy Wientjes Aalders 16.05.2011 22:58
Wij hebben bij onze kampeervereniging ook nog seizoensplekken vrij. Voor 800 euro kun je het hele seizoen staan op een luxe camping in het Gooi. Je hebt je eigen WC, electra, water en eigen parkeerplaats en een ruime plek midden in het Loosdrechtse Bos. Mooi natuurgebied. Vlak bij de hei, Lage Vuursche en Loosdrechtseplassen. Mooie omgeving om te fietsen. Je kunt voor voorbeelden kijken op www.lichtlucht.nl voor meer informatie kun je mailen naar secretaris@lichtlucht.nl. Jullie kunnen natuurlijk altijd even komen kijken.

Met vriendelijke groeten,
Emmy

katie 17.05.2011 10:23
Probeer eens bij camping de Witte Wieven, volgens mij zijn er nog wel vrije plaatsen.