fietsen in nederland

fietsen in nederland (Gesloten voor reacties)

Roger Van Brandt 18.07.2009 10:50
mijn vrouw en mijzelf hebben verleden jaar gaan fietsen in nederland en in de maand september voor drie weken ;
en dat is ons super meegevallen heel mooi land vriedelijke mensen eerts
week zeeland dan week hoenderloo dan een week aferden in de limburg
nu willen wij terug voor drie weken in september weet iemand heel mooie
streken om te fietsen liefst met knooppunten
wij zijn van rond antwerpen en gaan met de caravan
dank u bij voorbaat magda en roger

petra 18.07.2009 22:22
loonse en drunense duinen is een erg mooi gebied
vechtdal is mooi
texel

Geplaatst door: Cett 19.07.2009 14:14
In Drenthe zijn verschillende mooie fiets routes.. Door bossen, langs monumenten enz enz..
Bij het VVV kantoor liggen verschillende fietsroutes. Vanaf 1 punt kun je verschillende mooie routes fietsen.

Veel plezier..

Geplaatst door: Saskia 20.07.2009 13:08
Ik zou inderdaad ook Drenthe aanraden. Afgelopen juni/juli zijn mijn man en ik daar voor het eerst geweest en we hebben drie weken lang iedere dag gefietst! Schitterende omgeving, aardige mensen, rustige fietspaden en genoeg terrasjes!

Saskia 21.07.2009 08:22
Roger, even iets anders. Weet u voor mij een leuke camping in de buurt van Antwerpen? Ik word namelijk 10 augustus in het St. Erasmus in Borgerhout opgenomen voor een operatie en we willen dan ongeveer 2 weken in de buurt blijven kamperen. Antwerpen zelf heeft een camping, maar is dat leuk genoeg om 2 weken te verblijven?

Geplaatst door: jetje 22.07.2009 10:49
Kijk eens in de omgeving van Castricum.
Leuke en handige fietsrouten via knooppunten kun je zelf maken en uitprinten via www.fietseropuit.nl Op deze site kun je zelf de route bepalen, de afstanden in km telt hij telkens op en geeft ook leuke bezienswaardigheden onderweg aan.

Geplaatst door: adusavasown 02.09.2011 10:35
Hi, it's spam bot, please, delete this message and i never return) I promise.

katie 03.09.2011 00:19
Ja, de Veluwe ik zit zelf nu in Nunspeet, prachtige omgeving om te fietsen.
Camping de Witte Wieven maar er zijn ook andere campings. Je zit midden in het bos en overal zijn fietspaden.

Geplaatst door: Carolien 04.09.2011 11:23
Ik zou kiezen voor de Achterhoek en dan het Noord Oostelijke gedeelte rondom Vorden/Zelhem/Ruurlo.
Prachtige fietsroutes, met knooppunten, de zgn. TOP's, mooie zandpaden en veel minder druk dan de Veluwe. Een aannrader, kijk hier maar eens! http://www.achterhoek.nl/over_de_achterhoek/tops/

Geplaatst door: Corina 04.09.2011 16:19
In de omgeving van Putten, Ermelo zijn hele mooie fietsroutes. Wij hebben deze zomer op camping de Paalberg in Ermelo gestaan en een aantal fietsknooppuntroutes gefietst.

Ook rondom camping Den Tiel in Merselo zijn mooie fietsroutes te vinden.

Wij hebben in de omgeving van de Loonse en Drunense duinen op camping Weideblik in Helvoirt gestaan. Ook een hele mooie omgeving om te wandelen en fietsen.

Geplaatst door: Irene 04.09.2011 18:40
Het is een vraag uit 2009.....Kan natuurlijk dat ze inmiddels jaarlijks terugkeren?