Irritaties / Ergernissen op de camping

Irritaties / Ergernissen op de camping (Gesloten voor reacties)

Drama - Theater 12.07.2010 21:19
Hallo camping/kampeer liefhebbers,

Voor een geheel nieuw te schrijven drama/theaterstuk over het leven op een camping ben ik op zoek naar allerlei veelvoorkomende irritaties en ergernissen van campinggasten, maar ook van camping eigenaren.

Laat uw emoties de vrije loop en stort uw hart uit .....winking smiley

Alvast bedankt voor uw reacties en meedenken.

Groetjes,

Chantal

petra 12.07.2010 22:54
het smerig achterlaten van sanitairgebouw na gebruik
onvriendelijk/ ongeintresseerd personeel

Geplaatst door: conny 13.07.2010 13:53
Mensen, waar je na een vriendelijk (kort) praatje nooooooit meer vanaf komt en het liefst bij je aanschuiven....
Warme zomeravond, nieuwe vrienden gemaakt, glaasje wijn, en nog 1 en nog 1 enz. en steeds harder grappig/gevat doen.......

Irene 13.07.2010 16:26
gebruik de zoekfunctie binnen http://www.camping-frankrijk.nl/ eens, dan gaat er een beerput voor een hele reeks voorstellingen open ;-)

Henny 16.07.2010 22:14
van die vaste campeerders die steeds weer op dezelfde camping staan en eigenlijk jouw wel willen vertellen hoe de regels zijn.

En kinderen die veel te vroeg wakker zijn en dan de halve camping wakker blerren

Geplaatst door: daphne 17.07.2010 00:11
De hele dag mensen die over je plaats lopen omdat dit de kortste weg is naar het toiletgebouw of zwembad.

Geplaatst door: Engel 20.07.2010 10:55
Muziek keihard aan, zodat iedereen ongewild kan 'meegenieten'....

Geplaatst door: kampeerder 01.08.2010 20:31
De dobbelbeker op de campingtafel en keihard Yathzee roepen.
Bestelbusjes met schuifdeur, die als opslagplaats gebruikt wordt en daardoor tig keren per dag open gaat, rrrrRANG.
Voetballertjes bij je tent, terwijl er een voetbalveld is.

Geplaatst door: Nel 02.08.2010 12:10
jankende kinderen als je een boek wil lezen,ouders die niet naar hun kids omkijken, schetterende t.v.s, wachtrij vóór het sanitair, te weinig warm water, te kleine douchehokjes zonder kledinghaakje, douchemuntjes, mensen die je privacy niet respecteren, campinghouders die je niet als gast behandelen, teveel regels op de camping, buren die je hun sores komen vertellen, blaffende honden, vies sanitair, buren die hun mond niet opendoen, buren met de volumeknop de hele dag op 10, auto's die over de camping scheuren,mensen die "gezellig" iedereen wakker houden door gelal en gebral etc.

Geplaatst door: sandra 10.08.2010 20:17
Snurkende buren kunnen je aardig uit de slaap houden. Of een luchtbed dat piept op het grondzeil. Als je buren zich omdraaien hoor je dat even. En als je buren dan eens niet meteen gaan slapen kun je meegenieten! Niet elke tent of elk luchtbed heeft daar last van. Bij aanschaf van een nieuwe tent hebben wij er altijd opgelet en als het piepte er iets tussen gelegd. Helaas dit jaar weer buren horen piepen.

Geplaatst door: frank 17.08.2010 21:31
Heerlijk die POLEN op de camping die lekker dronken zijn zijn en met een ieder ruzie zoeken.
Die campingeigenaren wil ik bedanken voor de elende die die fuguren op de campings (recreatie parken) brengen.

Frank

kampeerder 30.08.2010 12:37
de hele dag blaffende honden om je tent, als je er iets van zegt kijkt het baasje je raar aan.

en kinderen, bleren, janken en ruzie maken pffff verschrikkelijk

Corina 06.09.2010 15:59
Ouders die hun kinderen laten zeepsopbellenblazen! Lekker van de ronde kringen achterlatend op onze katoenen tent!

katie 12.09.2010 18:16
Wat een onverdraagzaam volkje zijn we toch dat mensen zich al ergeren aan kinderen die bellen blazen of mensen die yathzee spelen, dat geloof je toch niet?
Ga dan in een hotel of zo of een hutje op de hei.

Kees 12.09.2010 18:44
al meerdere keren meegemaakt zowel franse als italiaanse gezinnen die de ganse dag hun tv-toestel hebben aanstaan zonder dat ze er naar kijken, maar het geluid is dat van een eindeloos blabla gehalte, met het enige voordeel dat we niet kunnen verstaan wat er gezegd wordt omdat we de taal niet machtig zijn, ik heb dan zelf te weinig moed om te gaan vragen of het ook wat zachter kan (ook al vanwege de taal)

karin 12.09.2010 23:15
jankende kinderen om niets en ouders die er niet van zeggen of doen

verschrikkelijk !

Geplaatst door: tjonge 18.09.2010 17:27
Even een reactie op dat bellenblazen: veel tenten mogen niet in contact komen met zeep, anders kunnen ze lekken. Die ronde kirngen komen door contact met zeep uit die bellenblaas. Ik vind het nogal arrogant om te stellen dat het vreemd is als mensen zich eraan irriteren dat hun onderkomen lek raakt door het plezier van een ander.

Corina 19.09.2010 19:00
@Tjonge: dat bedoel ik nu! ;-)

katie 19.09.2010 23:14
Je kunt toch gewoon aan die kinderen uitleggen wat er aan de hand is en vragen of ze verderop gaan bellen blazen. Meteen die ergernis en irritatie, ik ben niet arrogant hoor maar woon in een buurt met veel kinderen en erger me nooit aan kinderen, heb er zelf drie groot gebracht. Gewoon praten met kinderen lost een hoop op. En maakt het meteen een stuk gezelliger op de camping. Denk je nou echt dat die kinderen zich dat realiseren?

xyz 20.09.2010 01:58
Camping eigenaren die het nodig vinden om elke dag te vragen of het naar wens.

Begin Vorige Volgende Eind 1 2 

Pagina 1 van 2