kleine kinderen

kleine kinderen (Gesloten voor reacties)

An 03.01.2011 14:08
Hallo,
Ik ben op zoek naar een kleinschalige, rustige,kindvriendelijke camping. Het zou leuk zijn als deze op zeer korte afstand van zee/meer/rivier is.
Zoniet moet het een boerderijcamping zijn met vele dieren voor de kinderen.
Max. 3à 4 uur rijden vanuit Leuven (België). We hebben zelf een caravan.Een dorpje of stadje op loopafstand is een groot pluspunt. Wie kan me helpen?

Geplaatst door: Saskia 04.01.2011 08:08
Volgens mij zijn er heel veel campings die aan uw criteria voldoen. Kijk eens rond op deze website. Of op www.vekabo.nl (dit zijn boerencampings, veelal zeer geschikt voor kinderen). Veel succes!

Geplaatst door: Katie 05.01.2011 00:38
Hoi An, ik heb je op camping Frankrijk al gewezen op camping de Witte Wieven.
Er is een manege op de camping, zwemplas op korte afstand met strand en speelmogelijkheden (Zandenplas). Veel fietspaden en dorpjes. Het ligt op de Veluwe. Ook dichtbij het grote Veluwemeer. In het dorp is een subtropisch zwembad. Leuke plaatsen in de omgeving om te bezoeken: Elburg (middeleeuws),Deventer,Urk en Harderwijk met het dolfinarium. Het is een eenvoudige camping met eenvoudig sanitair. De tenten staan op velden maar de camping ligt in een bos, in de zomer is er animatie voor de kinderen.

Geplaatst door: ® ans 24.04.2011 09:30


www.campingdebrink.nl

groetjes ans

Gerda 26.04.2011 14:11
Bekijkt u ook eens http://www.lemeleresch.nl. Camping in Lemele.
Rustige gezinscamping in natuurlijke omgeving. Vlakbij rivier De Regge en de Vecht. Er is een buitenzwembad aanwezig. Ommen ligt op 6 km afstand.

Geplaatst door: gerben 11.05.2011 22:48
Kijk ook eens op

http://www.dennenpol.nl

een mooie recreatieplas aan de overkant van de straat en het dorp op 1,5 km afstand genoeg te beleven in de omgeving en erg kindvriendelijk

Geplaatst door: conny 14.05.2011 19:53
www.deweuste.nl misschien ?
Kindvriendelijk (kinderwastafeltjes/toilet, speelruimte en speeltoestellen,zwembad, pony,s). Geen dorpje oploopafstand, wel veel op fietsafstand (fietsen,bolderkar ook te huur).

Geplaatst door: Regina 16.05.2011 15:55
Hallo An,

Ik ben onlangs bij een boerencamping geweest. Het gaat om Camping de Vos in Lemelerveld (Overijssel). Er is een natuur zwembad in het dorp aanwezig. Kinderen vermaken zich op de camping prima en het sanitair is erg schoon. Je hoeft hier ook niet met muntjes te douchen, dat zit gewoon bij de prijs in. Ik heb ook mijn reactie gegeven op zoover.nl. Daar heeft deze SVR camping een score van 8,8! Kijk maar voor meer informatie op www.camping-de-vos.nl