camping zonder douchemuntjes

camping zonder douchemuntjes (Gesloten voor reacties)

Jeannet 21.03.2011 21:09
Ik ben op zoek naar een camping omgeving Schoorl/Callandsoog waar je geen douche muntjes nodig hebt. Iemand tips?

Geplaatst door: Saskia 23.03.2011 09:16
Ik heb geen tips voor je, maar als je een camping op het oog hebt neem je toch gewoon even contact om met deze vraag? Persoonlijk heb ik ook een vreselijke hekel aan douchen met douchemuntjes en mijd ik campings die dit hebben.

petra 23.03.2011 22:29
paar km uit de buurt, maar de bongerd heeft geen muntjes

conny 25.03.2011 14:06
Kijk eens bij een SVR camping; kleinschalig, vaak zonder muntjes.

Carla 01.05.2011 12:12
Wij zijn twee jaar terug op camping Callassande in Callantsoog geweest en die had ook geen douchemuntjes. Hele goede camping.

Geplaatst door: Mowee 02.06.2011 00:51
Bestaan er nog steeds kampings met douche muntjes??. Blij dat ik niet in Nederland kampeer.

joke 05.06.2011 23:20
Ik vind het geen probleem een camping met muntjes. Deze korte vakantie eentje gehad en wat mij opviel is dat er altijd wel een douche vrij was!! Voor de puberende jeugd (heb er zelf 2!) is er geen ellelange fundouchen meer en dat scheelt! En een muntje van 50 cent voor een lekkere warme douche van 6 minuten. Koopje toch! Tis voor een oprechte NL misschien wennen en een heerlijk onderwerp om op te zeuren. Voor een campingbaas (en het mileu) het perfecte middel om misbruik van warm water te voorkomen (gas,water en electra zijn ook niet meer goedkoop). Ik koop liever een muntje van 50 cent dan dat het stageld voor 2 of 3 euro verhoogd moet worden omdat men te lang doucht.
Groetjes Joke

Geplaatst door: katie 06.06.2011 00:38
Haha Joke, staan ze bij jou ook drie uur onder de douche? Een ramp vind ik het,zowel thuis als op vakantie. Kost me handenvol geld aan de gasrekening.
Muntjes is dan inderdaad een goede oplossing.

Geplaatst door: joke 09.06.2011 11:41
Ja, helaas is het douchen bij de dames een sociale bezigheid wat ellelang duurt. Probeer het wel te voorkomen maar soms lukt dat niet.

Geplaatst door: douche muntje 11.06.2011 16:00
Fijn om eens te zien dat er ook mensen zijn die door hebben waarom er geld gevraagd wordt voor de douches.

Geplaatst door: Muntjes-soms noodzakelijk 12.06.2011 09:57
Ja, een douchemunt verkort de rij wachtenden. Meestal zijn het campings aan vaarroutes. Bootjesvaarders die stiekem douchen op de camping en wachtrijen veroorzaken.
Terecht muntjesgebruik, dat voorkomt prijsstijging campingprijs.

Geplaatst door: katie 07.07.2011 23:12
Wie heeft nu bepaald dat douchen dan 6 minuten moet duren :S.
Douchemuntjes ok, maar doe dan wel een ff een normale tijd; 10 minuten

Geplaatst door: Huub 31.08.2011 14:52
Douchemuntjes een zeer goede zaak .Wil iemand er langer als 6 minuten onderstaan dan nog maar een muntje erin .

Marcel 31.08.2011 20:47
Gul er erg en Osebos allebei in Gulpen hebben geen douchemuntjes. Osebos heeft heeft een systeem waar de douce 5 (Misschien 6) minuten loopt en dN 5 minuten geen water geeft. Staat geen mens 5 minuten in douchhokje te wachten tot hij verder kan douchen. Ikzelf vind het muntje voor te douchen een vreemd verhaal, maar ieder zijn manier om zijn tarief zo laag mogelijk te starten en dan overdreven veel geld vragen om te douchen. Daarentegen zou ik de keuze voor mijn camping daar zeker niet vanaf laten hangen.

Geplaatst door: leeuwen 30.09.2011 11:21
Douchemunt vind ik niet zo'n ramp, wel dat je voor water betaald wat je niet gebruikt. Ik sta na 4 minuten gewassen en gepoetst echt weer buiten, partner en ik delen dus meestal een douche :).

Geplaatst door: arie 03.10.2011 00:18
zonder douchemuntjes kan je lekker heel lang douchen op kosten van anderen

Geplaatst door: simone 01.02.2012 22:28
kom eens kamperen bij ons in de achterhoek geen douchmunten en een hoop andere luxe vewarmd sanitair kunstgras op de plek en ja hoor zelfs comfort zuilen warnstee heet de camping

Manon 01.02.2012 23:57
Niet in de gevraagde omgeving maar wel zonder douchemuntjes: Strandcamping Groede (Zeeland)

frans 02.02.2012 16:52
Simone de KPN heeft volgens mij jou site gekraakt want als je verder in jou site wil kom je op de KPN terecht leuk maar het lijkt mij niet de bedoeling.

frans

Geplaatst door: Ellen 12.03.2012 21:30
Op camping Dal vd Mosbeek in het Overijsselse Plaatsje Mander hebben ze een sepkaart systeem. Daar zetten ze bijvoorbeeld 10 euro op en wat je niet hebt verbruikt krijg je gewoon terug. Hier kan je tevens de wasmachines mee betalen. Super handig! Prachtige camping ook, met nieuwe faciliteiten.