gezocht camping met overdekt zwembad, meivakantie

gezocht camping met overdekt zwembad, meivakantie (Gesloten voor reacties)

jean 30.03.2011 22:25
wij zoeken voor de meivakantie een camping met overdekt zwembad, waar nog plek is.
ik wil namelijk pas een paar dagen van te voren boeken, mocht de weersverwachting namelijk minder zijn dan blijf ik liever thuis.
onze voorkeur is de veluwe maar als er ergens anders een leuk plekje is dan horen we dat graag, we zijn met 2 jongens (11 en 12) en wij (ouders) willen graag fietsen,
populaire campings zitten vol, ik hoor graag of iemand iets leuks weet.

Geplaatst door: daphne 31.03.2011 08:30
Heb je in dit topic http://www.nederland-camping.nl/forum/topic.asp?ID=588&p=2 alle campings met overdekt zwembad al gehad?


Geplaatst door: Corina 31.03.2011 15:57
Wij gaan dit jaar naar Camping de Paalberg in Ermelo: http://www.paalberg.nl/nl/index.lp .Nog geen ervaring met deze camping dus...Maar wij zijn er gaan kijken en zag er gezellig uit. Ligt in de bossen en achter de camping loop je zo de heide (met schaapskooi) op. Als je op online reserveren klikt, is er nog wel plaats in de meivakantie.

jean 01.04.2011 15:10
vast bedankt voor de info, ik wil pas een paar dagen voor de vakantie boeken, ik wil echt het weer afwachten, ik geef toe ben een lekker weer kampeerder :). Vorig jaar in de meivakantie was het gEen lekker weer en had ik spijt dat we hadden geboekt.
ik heb idd al wat websites bekeken en zag idd dat er nu nog op campings plek was, Zeker in de buurt van overijssel was er nog plek en die kant zijn we nog niet geweest, dus nu maar hopen op zon en dan nog meer hopen op een plek op een leuke camping.
mochten er nog mensen zijn die een leuke camping weten, ik hou me aanbevolen.

yvonne 01.04.2011 22:27
Camping de Witte Wieven, er is geen overdekt zwembad maar wel op ongeveer 10 minuten lopen in het dorp (zwembad de Brake), dat is een subtropisch zwembad. Daarnaast is er bij mooi weer de Zandenplas op loopafstand, dat is een zwemplas met strand.De omgeving is prachtig om te fietsen. Wij hebben er een huisje en onze jongens hebben er altijd ontzettend genoten, je hebt volop bos, water etc.
Het is wel een rustige camping, niet veel vertier!!

Geplaatst door: Jelzie 03.04.2011 13:49
Camping de Molenhof in Reutum is nog plek genoeg.
Mooi zwembad, mooi voetbalveld, vanalles te doen.

http://www.nederland-camping.nl/campinginformatie.asp?CampingID=321922
.

Geplaatst door: jean 04.04.2011 20:03
molenhof ziet er idd leuk uit, is het geschikt voor jongrns van 11 en 12?

groetjes
jean

Geplaatst door: Jelzie 04.04.2011 22:55
Hoi Jean,

ik vind van wel, onze zoon was vorig jaar 12 en die heeft zich zo goed vermaakt dat ie zelf dit jaar terugwil, nu dus 13.
Vorig jaar had ie gezellige contacten bij het voetbal, zwemmen etc.
Wij hadden dus ook vreselijk slecht weer vorig jaar, maar ons prima vermaakt.
Vandaar dat we weer teruggaan dit jaar.
Het sanitair is geweldig.

Gr. Jelzie

Geplaatst door: jean 05.04.2011 18:46
hallo Jelzie,

dan denk ik dat dit de camping gaat worden voor de meivakantie, als er dan nog plek is :)
boeken ga ik dus echt pas doen een par dagen voor de vakantie, met regen blijf ik liever thuis.
bedankt voor de tip. gelukkig is de zomervakantie wel geboekt, dat gaat frankrijk worden, en heb daar ook wel heel veel zin in.

groet

Geplaatst door: Jelzie 05.04.2011 20:05
Hoi Jean,

ik vermoed zeker dat er dan nog plaats is, vorig jaar waren er ook nog plekken genoeg en nu staan er nog zat vrije plekken zag ik van de week.
Waar ga je in de zomer ook naar Frankrijk naar Millau en jullie?

Gr. Jelzie

Jelzie 06.04.2011 09:55
Wij gaan in de zomer naar Millau bedoel ik, het staat er een beetje raar.

Geplaatst door: jean 06.04.2011 14:59
hallo jelzie,

wij gaan naar de vendee, voor de 3e keer naar camping Guyonierre, dat is een hele leuke camping, en niet te ver rijden, wij willen altijd maar maximaal 1000 km rijden.

groet,

nancy

Jelzie 06.04.2011 16:18
Ziet er inderdaad erg leuk uit die camping in de Vendee.
Is er ook een voetbalveldje en ook nog leuk voor 13/14 jarige?
Hoe is het met het weer daar geweest in die keren dat jullie er waren.
Heb hem opgelsagen in de favortien.

Gr. Jelzie

jean 06.04.2011 19:31
wij gaan al een paar jaar naar de Vendee, en hebben wel een eens regenbui, maar nog niet meegemaakt dat het dagen regende.
camping bied veel vertier voor alle leeftijden, onze dochter van 17 gaat zelfs nog mee(laatste jaar) ze wou nog mee als we naar deze camping zouden gaan, en manlief en zoonlief kunnen zich hier ook prima vermaken, en ik ook.
ook ik vermaak mw prima met een beetje lezen, luieren, wandelen, lekker in de middag naar het strand en daar kom ik dan helemaal van bij.
voetbalveld is aanwezig, in mijn ogen een complete camping maaar geen 5 sterrenvakantiepark, en dat willen wij ook niet.

Geplaatst door: Carolien 15.04.2011 20:18
Hallo Jean,
Ook ik hou niet van reserveren, zelfs niet in Frankrijk maar daar is het gelukkig ook niet noodzakelijk! Een mooie camping waar meestal wel plaats is, is camping de Jutberg in Laag Soeren. (Dieren)Mooie omgeving om te fietsen en wandelen en een overdekt zwembad wat bij mooi weer open kan.
Misschien is het wat voor jullie? Veel plezier!

Geplaatst door: jean 26.04.2011 21:21
we hebben net geboekt voor de meivakantie, het weer is redelijk, volgens mij niet alle dagen regen :)
bedankt voor alle info.

groet
jean

Jelzie 27.04.2011 19:29
Het weer lijkt best redelijk tot goed te worden, als het zonnetje erbij schijnt en geen regen is het al snel te doen.
Welke camping is het geworden, de Molenhof?

Gr. Jelzie

jean 28.04.2011 21:12
ja de molenhof is het geworden, we komen morgen middag aan met zoon van 12.
veld N staan we, ix dat een goed veld, links en rechts hebben we nog geen buren!
groet
nancy

Geplaatst door: Jelzie 28.04.2011 22:24
Veld N ken ik niet, ben aan die kant vorig jaar helemaal niet geweest.
Wij staan nu op veld I, was van de week vol, nu is er op de hoek een plaatsje vrij gekomen zie ik.
Wij komen pas zaterdagmorgen, morgenavond word te laat.
Wij hebben ene zoon van 13, misschien komen ze elkaar wel tegen op het voetbalveld of bij het zwembad, wie weet.

Fijne vakantie in ieder geval.

haagen 19.11.2013 16:15
Hallo weet iemand een leuke camping in nederland waar veel gevoetbalt wordt wij hebben een zoon van 15 en die wil alleen maar voetballen tijdens zijn vakantie.

Begin Vorige Volgende Eind 1 2 

Pagina 1 van 2