Wie weet een leuke camping?

Wie weet een leuke camping? (Gesloten voor reacties)

Dolfijn 19.09.2011 20:11
Hallo,

Wij zijn op zoek naar een leuke gezellige camping. Het moet geschikt zijn voor kinderen van 16 en 14. Met een zwembad. Een mooi omgeving zou ook leuk zijn. De camping mag niet verder dan 800 km zijn

Wie heeft er goede/leuke tips?

petra 19.09.2011 22:03
8ookm vanaf delfzijl of 800 km vanaf vaals??
wat zoekt u, zon zee strand of bergen

beetje vage omschrijving om te helpen zoeken

Geplaatst door: daphne 19.09.2011 23:22
Bedoel je dan campings in Nederland? Ik denk dat er een heleboel binnen de criteria zullen vallen van niet verder dan 800 km.

bv camping Ter Spegelt in Eersel.

Geplaatst door: Dik Trom 20.09.2011 12:02
In de buurt van Harderwijk barst het van de campings. Ben je lekker dicht bij het Dolfinarium.

Dolfijn 20.09.2011 15:18
Sorry voor de vage beschrijving.

Maar het moet een leuke camping zijn voor kinderen van 14 en 16 jaar. Verder maakt het niet uit in welk land maar mijn vader wil niet verder rijden dan 800 km en ik woon in Nieuwkoop dus in Zuid Holland. Ik zou het leuk vinden als er een zwembad is. En met een mooie omgeving bedoel ik dat het er heuvelig mag zijn. Ik vind het leuk om met leeftijdsgenootjes rond te hangen maar actief is ook leuk. Dus eigenlijk van alles was. Er mogen best veel nederlanders zijn, dat vind ik juist gezellig.

Ik hoop dat dit een betere beschreiving is.

petra 20.09.2011 22:36
zwembad, veel leeftijdgenoten, veel nederlanders, mooie heuvelachtige omgeving genoeg vertier, niet te ver rijden

alles wat je zoek in luxemburg op camping birkelt