park achtige camping, geen plaatjes aan laan of veld

park achtige camping, geen plaatjes aan laan of veld (Gesloten voor reacties)

Geplaatst door: Carola 10.04.2012 13:58
Wij een gezin met 2 jongens van 13 en 8 jaar en een hond, met caravan, willen dit jaar in de zomervakantie eens in Nederland blijven. Normaliter altijd naar Frankrijk en in voor en na seizoen ergens in Nederland.
Wij zoeken een redelijk simpele camping met buitenzwembad, dit is niet zo'n probleem. Maar.... een camping in Nederland waar je verspreid kunt gaan staan, dus niet aan een laantje of op een veld, is bijna niet te vinden. Als ik er dan toch een vind zijn honden weer niet welkom!
Wie weet zo'n camping, waar kinderen zijn, hond welkom, met zwembad, mooie ruime plaatsen en niet geheel onbelangrijk betaalbaar. Graag hoor ik van jullie, alvast bedankt, Carola

Ingrid 13.04.2012 11:06
Kijk eens bij het Molke/Zuna/Nijverdal. Velden zijn door struiken en bomen
een beetje "verkleind" en daardoor wat "speelser" geworden. Denk dat het met kinderen van die leeftijd een leuke plek is.

Geplaatst door: In rid 13.04.2012 11:07
Geen idee hoe dat quot er tussenkomt....

Geplaatst door: Carola 16.04.2012 11:24
Ingrid bedankt voor je reactie,

Op de foto's zien de plaatsen er inderdaad leuk uit, alleen vind ik dit een vrij grote camping met te veel verhuur accommodaties. Dus zoek ik deze camping in het klein, met liefst een buiten zwembad. De tarieven vallen mij overigens reuze mee 199,00 euro voor een week met max. 6 personen in het hoogseizoen!

Geplaatst door: Inge 18.04.2012 14:59
Kent u toevallig camping de Holenberg in Schaijk? Er zit geen zwembad bij, maar wel een speelmeertje. De plaatsen in het familiebos zijn over het algemeen individueel. Je hebt dus geen last van andere kampeerders, de plaatsen zijn wel genummerd. Op de plattegrond op de site kun je zien hoe de plaatsen liggen. Wij vinden het er heerlijk.

Carola 25.04.2012 13:32
Bedankt voor uw reactie,

Als ik de plattegrond zie . ziet het er goed uit, zoals ik zoek. Echter de kids willen een zwembad ipv speelvijver. Jammer dat de berichten op zoover niet allemaal positief zijn!