Camping met aninamtie

Camping met aninamtie (Gesloten voor reacties)

Michael de Groodt 07.07.2012 21:05
Goedendag,

We zijn een gezin met 4 kids, van leeftijd 3 t/m 10 jaar.
Wij kunnen pas op vakantie vanaf 10 augustus en dan ongeveer 3 weken.

Nu is bij heel veel campings maar animatie in de 1e week en daarna is het laagseizoen.
Weet iemand een camping waar er ook nog in de 2e week animatie is voor kinderen? (13 aug t/m 19 aug...
Of gewoon een hele leuke camping waar er dan ook nog kinderen aanwezig zijn.

Groet,
Mike

Geplaatst door: Noa 08.07.2012 14:48
Hoi Mike, wij zijn vanaf 13 aug 2 weken te gast op Strandcamping Groede in Zeeland. Met 2 kinderen van 7 en 9 jaar. Het wordt onze eerste keer daar, maar zover ik begrepen heb is er nog animatie in die periode. Misschien niet meer iedere dag, maar met het strand voor de deur en vele, vele leuke uitstapjes in de buurt is dat voor ons ook niet nodig. Ik verwacht dat er nog wel meer kinderen zullen zijn. Succes met zoeken!!

Geplaatst door: truus 08.07.2012 21:13
Voorheen zeeland camping nu ardoercamping, kun je misschieneens informeren.
moet toch lukken met enige animatie in die periode

Geplaatst door: Michael de Groodt 09.07.2012 19:48
Thanxs voor de reactie's!

Ik zal ze even in gedachten houden..Want zijn een andere camping tegengekomen, wat ons ook erg leuk lijkt...
Dus ik ga daar wat meer informatie over proberen te zoeken;

recreatiepark samoza

Groet,
Mike

Geplaatst door: petra 11.07.2012 22:42
de paal
Sprookjescamping

Geplaatst door: B&A 12.07.2012 11:43
Camping de Wildhoeve in Emst heeft tot het einde zomervakantie animatie voor kinderen en er zijn ook altijd kinderen aanwezig.

Geplaatst door: Emmy 24.07.2012 08:03
Kijk is op www.lichtlucht.nl Vakantie Noord Holland waar deze periode in valt. De meeste leden van de camping hebben de laatste drie weken van de kindervakantie vrij waardoor er genoeg kinderen zijn in alle leeftijd categorieen. Tevens zou je er nu ook al de weekenden heen kunnen.

Geplaatst door: Emmy 24.07.2012 08:05
aanvulling op www.lichtlucht.nl Er is in de weekenden animatie voor de kinderen. Door de week wordt er vaak spontaan iets georganiseerd.