2 meisjes van 13

2 meisjes van 13 (Gesloten voor reacties)

Anouk van Beers 14.07.2012 17:48
Ik en mijn vriendin zijn nu 13, maar volgend jaar willen we graag samen op vakantie, gewoon 3 nachtjes ongeveer. Dan zijn we dus 14. Maar bij vrijwel alle campings mag je er pas staan vanaf je 16e. Weten jullie misschien een camping waar wij kunnen staan? graag rond de zee, in zeeland. Groetjes en alvast bedankt!

Geplaatst door: Noa 14.07.2012 22:53
Ik moet zeggen dat ik 14 wel erg jong vind om alleen te gaan. Misschien kunnen jullie wel samen met jullie oudes op dezelfde camping maar dan in jullie eigen tent op een eigen plek? Dat kijkt me voor jullie wat veiliger en voor jullie ouders wat geruststellender. Veel plezier met plannn maken!

Geplaatst door: Truus 15.07.2012 22:01
Toen mijn dochter 14 (jongste van 3 kinderen) was wou ze ook alleen met een vriendin op vakantie.Heb haar duidelijk gemaakt dat 14 jaar veel en veel te jong is en dat ze zolang ze op het voortgezet onderwijs nog met ons meegaat en ze had pech want ze deed v.w.o. (en die afspraak gold ook voor haar broers)Zo is de afspraak gemaakt en zolang zijn ze met ons meegeweest toen ze 17 was is ze wel met een vriendinnen groep weggeweest. Mijn dochter was altijd heel zelfstandig en is ze nu nog. En als we het er nu over hebben vond ze dit toch niet zo'n slechte goede regel, ze wist precies waar ze aan toe was. En als wij weg zijn kan het zijn dat opbelt waar zijn jullie kan ik langs komen? Nu is ze 22 en reist de hele wereld af voor haar studie of stage.

Geplaatst door: Anouk 18.07.2012 19:26
Ja, ik weet dat het een beetje jong is, maar het mag wel van onze ouders, het is ook heel dicht bij huis. We zullen er nog eens goed overna denken!