camping bij de Utrechtse heuvelrug

camping bij de Utrechtse heuvelrug (Gesloten voor reacties)

Leegwater 02.01.2013 22:42
Wie heeft de gouden tip: wij willen in het weekend van 18-25 Mei een weekje op een kleine camping staan vlak bij de Utrechse heuvelrug, de campings die ik aangeschreven heb, hebben allemaal een arrangement van Hemelvaartsdag tot en met Pinkster, dus dat wordt niks.
Zijn er nog campings die dit niet hebben??

Herma 12.01.2013 12:14
Als je even met de camping belt valt er vaak wat te regelen. Dan neem je een pinksterarrangement met aanvulling van losse dagen.
De meeste campings hebben naast hepi ook een alleen pinkster aanbieding.

leegwater 12.01.2013 22:33
Bedankt voor uw reaktie, we hebben een camping gevonden hoor, het wordt camping de Boterbloem in Amerongen.

Geplaatst door: ® PUUR Lage Vuursche 26.01.2013 15:43
Wat jammer dat wij dit bericht pas net zien, anders was PUUR Lage Vuursche wellicht iets voor u geweest.

Onze boerencamping ligt aan de rand van het Gooi en op de Utrechtse Heuvelrug. Daarnaast hebben wij voor de feestdagen losse arrangementen, zodat u zelf kunt bepalen hoe lang u graag wilt blijven kamperen.

Mocht u nog voor een andere datum een camping zoeken in de buurt van de Utrechtse Heuvelrug, heten wij u graag welkom op PUUR Lage Vuursche.

Vriendelijke groet.

dientje1986 10.07.2013 17:59
Hoi, Ik heb laatst een cadeaubon gewonnen op www.creditveilingen.nl voor een camping in de buurt van de Utrechtse heuvelrug! Maar heeft iemand van jullie ervaring met leuke campings?? Ik hoor graag

Geplaatst door: Bakker 31.07.2013 15:37
Camping De Maarnse Berg in Doorn