Vakantie van17 augustus T/m 1 september

Vakantie van17 augustus T/m 1 september (Gesloten voor reacties)

Mirjam 28.06.2013 23:01
Volgend jaar heb ik de laatste drie weken van de zomervakantie vrij.
Wie kan mij een camping aanraden waar dan ook nog kinderen komen in de leeftijd rond de 7 jaar.
Het grootste deel van Nederland gaat dan weer naar school. Aangezien ik samen met mijn dochter op vakantie ga is het wel zo leuk dat er kinderen zijn met wie zij kan spelen.
Het soort camping maakt mij niet zo uit. Alhoewel niet al te groot wel prettig is zodat ze lekker haar gang kan gaan.
Alvast bedankt voor eventuele tips.

Geplaatst door: Peet 29.06.2013 11:21
Wij gaan dit jaar 17 augustus met vakantie. Wij hebben gekozen voor de kleine wolf. Hier kan je op de site, bij online reserveren, goed zien hoe "vol" de camping nog is dmv rode (bezet) of groene (vrij), Wij hadden een veld in gedachten, maar daar bleek in de 2e week van onze vakantie bijna niemand meer te staan. Door dit systeem kunnen kiezen voor een veld die nog redelijk vol staat in deze weken. Volgens mij hebben meer campings dit systeem. En bij Ter Spegelt zijn de veldjes naar leeftijd ingedeeld, misschien ook een idee. Maar als ik het goed begrijp heb je nog een jaar de tijd. Misschien ook gewoon wat later boeken, campings staan vanaf half augustus vaak niet helemaal meer vol, dus dan kan je kijken op welke camping het in die periode nog levendig is.

Geplaatst door: ingrid 29.06.2013 20:30
hallo Mirjam,
toen ik jouw bericht las en nog niet die van Peet had gelezen dacht ik gelijk aan de kleine wolf ook wij gaan er dit jaar van 10 t/m 24 augustus naar toe ook laat dus, maar dan zit deze camping nog goed vol.wij hebben ook naar andere campings gekeken wat mij op viel dat er nog wel veel campings vol zitten in de eerste week van 10 augustus maar de 2e week zijn er veel lege plekken dat is dus bij de kleine wolf niet het geval
deze camping is geschikt voor kinderen van alle leeftijden
succes ermee

Mirjam 29.06.2013 21:23
Bedankt voor jullie reactie.
Het gaat inderdaad om volgend jaar eb heb dus zeker de tijd.
Bedankt voor jullie tips en ik ga hier zeker naar kijken.

Geplaatst door: Noa 07.08.2013 14:41
Wij zijn vorig jaar van half aug tot begin sept naar Strandcamping Groede geweest, in Zeeland (Zeeuws Vlaanderen). Onze kinderen waren toen 9 en 7 jaar. Ze hebben zich prima vermaakt, er waren ook nog genoeg andere kinderen van die leeftijd (eenderde deel van Nederland heeft dan nog vrij) en er was nog een beetje animatie. Verder hadden we heerlijk weer dus veel naar het strand geweest. Zeker wel een aanrader!!