zomer 2014

zomer 2014 (Gesloten voor reacties)

Geplaatst door: gonda 10.07.2014 22:24
Hebben jullie dit ook??? Wij blijven voor het eerst sinds jaren in de zomer in het hoogseizoen. Gewoon om te proberen, Nederland is mooi en weinig reizen.
Maar hoe dichter ik bij de vakantie kom, des te vaker kijk ik naar de weersvoorspellingen. En hoop op mooi weer... De twijfel slaat dan toe.

Geplaatst door: Saskia 11.07.2014 12:54
Gewoon niet op het weerbericht letten. Het weer verschilt zowat per plaats. Lekker weg gaan en genieten van de vrijheid en de prachtige dingen die ons land te bieden heeft! Een heel plezierige vakantie!

Geplaatst door: FRANS 25.07.2014 21:24
Wij bleven ook een keer hier in Nederland met de vakantie.
Na 2 weken eerlijk gezegd kregen we niet het vakantie gevoel, toen maar een weekje naar Duitsland gegaan kregen daar toch meer een vakantie gevoel.

Geplaatst door: Corina 28.07.2014 20:42
Voor het eerst sinds jaren zitten we nu in Nederland in het hoogseizoen. De eerste week hebben wij in de Belgische Ardennen doorgebracht met redelijk weer. Onze dochter zou dan dat weekje ook komen. Daarna hadden mijn man en ik de plannen om door te reizen naar het zuiden van Frankrijk. Maar na de week in België voelden wij er niet zoveel voor om nog eens 800 km te gaan rijden en besloten om terug naar Nederland te gaan. We staan op dit moment in Noord Limburg en wat betreft het weer hebben wij niets te klagen.
En als ik zo de weersberichten voor Frankrijk zie, hebben wij zeker geen spijt! En twee dagen langer vakantie!

Geplaatst door: gonda 09.08.2014 22:45
Ik ben weer terug!
We hebben het heerlijk gehad. Slechts 2 hele dagen regen en af en toe een bui.
Dat heeft ook bijgedragen voor een goed gevoel.
het duurde wel wat langer voor dat het vakantiegevoel er was.
Maar het is heel goed bevallen!!

Geplaatst door: Nienke 25.09.2014 01:46
Wij hebben van zaterdag 2 augustus tot zaterdag 16 augustus op een camping gestaan in Nederland, voor het eerst in hoogseizoen.
Het is ons totaal niet bevallen. Normaal gesproken gaan wij naar Frankrijk of Spanje op vakantie met de caravan en hebben dit dan ook deze zomer erg gemist. De camping was perfect hoor, maar we hebben echt de sfeer gemist en het fijne en mooie weer in het zuiden ook!
Na een jaar lang werken was dit echt een grote teleurstelling, volgend jaar weer lekker naar Zuid-Frankrijk met de caravan.

Overigens in het voorseizoen/naseizoen kamperen we ook weleens in Nederland en dan bevalt het ons wel, maar in de zomer willen wij dan toch echt naar het buitenland.