zoek een leuke caming voor mijn zoon 14

zoek een leuke caming voor mijn zoon 14 (Gesloten voor reacties)

Geplaatst door: ® reeker 11.01.2009 23:16
Ik zoek een leuke camping in het zuiden van nederland betaalbaar ik ga namelijk voor het eerst camperen met mijn caravan ik heb een zoon van 14 jaar die wel wat te doen moet hebben.

Geplaatst door: PetraHM 15.01.2009 15:25
Stel je vraag iets duidelijker: wat vindt je zoon leuk om te doen? Is hij sportief of zit hij liever te lezen en te gamen? Wat wil/kun je zelf met hem doen? Houden jullie van wandelen, mountainbiken, kanoën? Wil je zelf er actief op uit of moet er animatie geregeld zijn voor je zoon? Zoek je cultuur, kastelen, stadjes?
Als jullie redelijk sportief zijn is het misschien een idee om de grens over te gaan, naar de Belgische Ardennen. Camping Chalet Weekend in Stoumont ligt aan de Lienne, een zijriviertje van de Amblève. Hier kun je eindeloos wandelen, mountainbiken. Kanoën kan op de Amblève. In de buurt is genoeg cultuur te ontdekken: kasteel Franchimont, grotten in Remouchamps (erg toeristisch) en Hotton (40 km verderop, maar wel erg mooi: nog niet zo platgelopen), museum over het Ardennenoffensief in la Gleize (klein, maar wel erg indrukwekkend), watervallen van Coo. Verder weg kun je wandelen op de Hoge Venen, in la Roche en Ardennes is een aardig kasteel om te bezoeken.
De camping ligt 35km voorbij Luik en heeft een NL eigenares. Naast een pingpongtafel en een uitgebreide collectie spelletjes en boeken is hier geen georganiseerd vermaak. Website: campingchaletweekend.be

Geplaatst door: Nancy 16.01.2009 19:42
De zomer van 2008 hebben wij doorgebracht met onze 2 zoons van 14 jaar op camping terspegelt te Eersel.
Ook voor deze zomer hebben wij weer een plaats geboekt.
Supergoed bevallen.
Heel veel te doen voor ook de ouderen kinderen.
www.terspegelt.nl