Camping de Paalberg

Camping de Paalberg (Gesloten voor reacties)

Geplaatst door: Dineke 27.02.2009 09:45
Heb net de camping geboekt. Pff wat is het lastig ene keuze te maken uit het grote aanbod van NL campings.
Iemand bekend met de camping?
Nu twijfel ik weer; is die wel leuk, niet te groot, zijn ze er nou wel/niet vriendelijk, past het bij ons en onze 2 kids (3 en 4)

Geplaatst door: tineke 27.02.2009 10:20
Dineke, heb je de meningen al gelezen? Die zijn erg positief!

http://www.nederland-camping.nl/campinginformatie.asp?CampingID=053611

Geplaatst door: Dineke 27.02.2009 14:03
Ja, dank je, had ik gezien idd.
Op zoover zijn er wat meer, van de afgelopen jaren, en daar zijn wat mindere bij.
Maar goed, mijn moeder zegt; tja de 1 vind zuurkool vies en de ander niet. Dus dat is met campings net zo, haha.
Tis voor ons de 1e kamperen alleen met de kids in NL. Dus vind het spannend om een keuze gemaakt te hebben en gereserveerd. Zo definitief...
Met mijn ouders gingen wij als kind altijd op goed geluk zonder te reserveren naar het buitenland kamperen en dat pakte altijd super uit.

Lind@ 01.03.2009 01:48
Dineke,

Je hebt een goede keuze gemaakt geloof me het is er leuk veel kinderen leuk animatieteam niet te groot hoor en je zit in een prachtig gebied, lekker fietsen door de bossen, met de kinderen naar het dolfinarium, de avondmarkten alleen het weer moet mee zitten.

Ik zelf heb jaren en jaren gekampeerd in Ermelo en ik weet bijna waar je ieder plukkie hei kunt vinden. Ik vond het er geweldig maar door de vele jaren achtereen met regen hebben wij besloten om naar Frankrijk te gaan inmiddels gaan we voor het vierde jaar naar het zuiden. Maar eerlijk is eerlijk wist ik zeker dat ik 3 weken mooi weer zou hebben ging ik weer naar de Veluwe.

Succes en veel plezier !

Grt Linda

Geplaatst door: Marianne 05.03.2009 19:32
weet iemand hoe de verhuurbungalows zijn ?
en linda, heb jij tips voor leuke markten in deze omgeving ? of braderieen, of anders wat je beslist moet zien/doen ?

Linda 07.03.2009 21:51
Hoi Marianne,

Ik kan je niet iets zeggen over de verhuur accomodatie, wel over de omgeving.

De eibertjes markt in Nunspeet op de donderdag altijd leuk met oude ambachten,
Barneveld niet te vergeten ook daar hele leuke braderieeen met van alles te zien, wat wij zelf heel leuk vonden is s'avonds in apeldoorn kijken naar de luchtballonvaart, je kunt er heel dicht bij en prachtig om te zien. Ook julianatoren is voor de kinderen heel erg leuk maar dan wel tot een jaar of 7/8

Iedere week is er avond markt in Ermelo gezellig maar wel erg druk, ook Putten heeft een leuke markt maar dat is tot 13.00 uur op dacht ik vrijdag maar dat weet ik niet zeker meer.

Hardewijk is altijd leuk om heen te gaan vooral met mooi weer door de bossen over de hei ik vond de fietsroutes die wij kregen van het VVV in Ermelo altijd geweldig hele leuke tochten met bezoeken aan een imker, schapenfarm en wij gingen met de kinderen vaak naar de kinderboerderij in Ermelo.

Al met al heel veel leuke dingen te doen, en met slecht weer is het bosbad in Putten een aanrader, subtropisch en je kunt je daar de hele dag vermaken.

al met al heel veel plezier !

Grt Linda
Grt Linda

Geplaatst door: Dineke 13.03.2009 19:22
Linda,
Bedankt voor je reactie. Het is inderdaad een super gebied. Ik duim voor mooi weer. Heb er zin in.
Jij veel pelzier in Frankrijk, daar is het ook SUPER! Vele gebieden gezien met mijn ouders op de camping.
Dineke

Lind@ 14.03.2009 19:54
Dineke,

Ik heb er jaren en jaren gekampeerd en ik vind het er nog steeds heel erg leuk maar na 4 jaar achter elkaar regen zijn de vakantie's letterlijk in het watergevallen onze bungalowtent was verzadigd van al dat regen, ritsen gingen door de vocht niet meer dicht en waren het zo spugzat dat we de tent in de container hebben gegooid het jaar erop een nieuwe tent gekocht en zo gaan wij dit jaar voor de derde keer naar Frankrijk. Heerlijk 3 weken lang badpakken, zwembroeken en korte broeken weer, ieder ochtend voor je tentje ontbijten. Wat ik wel mis van Frankrijk is de gezelligheid die je op de ned campings hebt zo rond om een veldje, in Frankrijk staat de meeste camping plaatsen kris kras door elkaar maar ach je went eraan en uiteindelijk gaan we voor het weer en die is al jaren goed !

Veel plezier !

Grt Linda