jullie reactie over camping Osebos en t'hemelke

jullie reactie over camping Osebos en t'hemelke (Gesloten voor reacties)

harry 15.05.2009 15:02
Hallo kampeerders in Nederland,
Na jaren in het buitenlad te hebben gekampeerd.
Hebben wij dit jaar besloten om eens in Nederland te blijven.
Nu is ons oog gevallen op camping Osebos in Gulpen en t'hemelke in Hulsberg.
Wie van jullie is hier al eens geweest en wat is jullie ervaring op een van deze campings.
Graag hoor ik jullie ervaring zodat de keuse voor ons iets makelijker wordt.

groet Harry

Geplaatst door: helper 15.05.2009 23:25
kijk eens hier:


zoover.nl/nederland/limburg/hulsberg/t-hemelke/camping
zoover.nl/nederland/limburg/gulpen/osebos/camping

Geplaatst door: Nicole 16.05.2009 21:53

Geplaatst door: joyce 31.05.2009 19:10
Wij gaan aankomende zomer naar camping Osebos. Omdat je hier niet heel makkelijk eens kunt gaan kijken hoe het er allemaal uitziet heb ik eens gekeken op campingmening.nl en zoover.nl. daar vind je de meningen van andere kampeerders en dan kun je niet anders concluderen dan dat men tevreden is!
Wij hebben voor Osebos gekozen vanwege de ligging, en vooral ook vanwege het feit dat het niet een hele grote camping is. Het zal dus redelijk rustig zijn verwachten we, wat we met name 's avonds erg fijn vinden.

Geplaatst door: Annemieke 04.06.2009 13:11
Wij zijn vorig jaar voro het eerst wezen kamperen met ons grote gezin op camping Osebos.
Ik vond het zelf een leuke camping, fijne staveldjes. Alleen stonden wij vlakbij het zwembad en was het ver lopen voor de kinderen naar het washok waar de wc's zijn. Het animatieteam deed ook erg zijn best. Klein supermaktje op camping, maar wel handig! Ijsjes en eten kun je ook afhalen, makkelijk dus. De omgeving is er echt prachtig!!
Camping is niet zo groot, maar voor ons was dat juist wel lekker. Als het slecht weer is kunnen de kinderen binnen tafeltennissen. Verder is er niet zoveel binnen te doen voor ze. Het is er netjes en schoon.
Ook voor de iets oudere kinderen worden dingen georganiseerd als boogschieten of een spooktocht.
Veel plezier en doe clown snabbel de groeten!
(ps, onze kids waren toen 11, 10, 8, 4 en 1 jaar)

Samson 27.06.2009 17:16
Wij hebben ook belangstelling voor camping Osebos of camping Oriental of Het Hemelke. Beschikken over caravan met luifel en aangezien wij altijd in Frankrijk kamperen is dit in Nederland een gok ivm het weer. Mogelijk wordt het een stacaravan op Oriental aangezien de anderen die niet hebben. Onze dochters zijn 13 jaar, dus een echte "kinder"camping hoeft nou ook weer niet. Wie kan me iets meer zeggen over Oriental? Heb de meningen al gelezen...