In meivakantie met vouwwagen

In meivakantie met vouwwagen (Gesloten voor reacties)

Geplaatst door: Maure 12.08.2009 18:28
Wij hebben dit jaar voor het eerst gekampeerd met de vouwwagen in Italie.
Dit is ons prima bevallen.
Nu zou ik graag in de meivakantie er ook wel mee weg willen.
Zijn hier mensen die daar ervaring mee hebben?
Is dit niet te koud?
Ik ben erg benieuwd naar jullie reacties

Geplaatst door: bernadette 14.08.2009 18:01
Nee hoor, wij kamperen altijd in april/mei, ook in NL.
Eerst altijd met de tent en nu, sinds 4 jaar met de vouwwagen.
Wij nemen altijd ons winterdekbed mee, en daar slapen we heerlijk onder!

Irma 19.08.2009 22:13
Doen!!!
Al meer dan tien jaar, vroeger met de tent, de laatste 5 jaar met de vouwwagen, slaapzakken met daarin een fleeceslaapzak (goedkoop bij de Xenos). Prima te doen, wel electrich kacheltje mee voor koude avonden of frisse ochtenden

Geplaatst door: Jen 20.09.2009 17:39
http://www.vakantierijck.nl/?pID=34



In mei kan het ook matig/nat weer zijn. Bijna alle plekken hebben eigen sanitair met vloerverwarming. Ook ideaal om natte spullen te drogen of gewoon in te gaan zitten als het kil is.

jelijn 23.12.2009 15:36
Wij gaan al vier jaar vanaf april t/m juni(voorseizoensplek) met de vouwwagen. Inderdaad extra warme slaapzak (zoonlief slaap "onderin", dochter van 4 slaapt in grootste maat (baby)slaapzak met mouwen, en voor onszelf winterdekbed. Daarnaast kacheltje voor overdag bij de ergste kou. Kacheltje zetten wij in slaapcabine voor het slapen gaan, dan is der ergste kou vast eruit. Verder nog een warme trui mee........kom maar op met die kou. (Trouwens meivakantie wil ook nog wel eens al heerlijk warm zijn.....)

tweeling 18.01.2010 13:10
wij gaan ook al jaren met een hele grote club in de meivakantie naar camping port zelande,s'morgens en sávonds kan het koud zijn maar,zoals je al las extra dekens of dekbed meenemen en sávonds lekker een gaskacheltje aan.dan is het goed vertoeven.op deze camping hebben ze allerlei binnenactiviteiten van het parc port zelande dus als het koud is kunnen de kinderen zich goed vermaken en jezelf natuurlijk ook.ik hoop dat je wat aan deze info hebt