Camping Noord-Brabant

Camping Noord-Brabant (Gesloten voor reacties)

Geplaatst door: Henny 16.08.2009 13:43
Ben mij aan het orienteren voor volgend jaar. Onze dochter wil nog mee, maar wel in de buurt van de Efteling. Nu zijn in kaatsheuvel wel diverse campings, maar het is meer voor kleinere kinderen of het zijn boerencampings en voor onze dochter van 16 is dit niets. Wie kan mij helpen voor een leuke camping waar sávonds iets te doen is voor oudere jeugd en in de buurt van de efteling. Wij gaan zelf fietsen dus voor ons maakt de camping niet zoveel uit .

Loes O 16.08.2009 14:08
http://www.nederland-camping.nl/campingsindebuurt.asp?Afstand=5&CampingID=206258

Dit zijn de campings in die omgeving. Zoals je zelf al hebt gezien zijn het meest kleine of boerderij campings. De Droomgaard, wel erg groot en op loopafstand van de Efteling krijgt geen bijster goede beoordelingen. Het heeft wel een mooi zwembad en je kunt er gratis tennissen.
Wanneer je een camping aan rand aanklikt en dan weer zoekt op campings in de buurt maak je de kring groter.

Geplaatst door: B 16.08.2009 14:50
In Hank is een camping waar ook voor jongeren wat te doen is. Ligt aan een meer. Ben de naam even kwijt, maar is wel te googlen

Geplaatst door: Annet 16.08.2009 19:06
B,
je bedoelt camping Kurenpolder.
Ik ken de camping zelf niet, maar hij staat ook op mijn lijstjeom nog eens heen te gaan.