Huisje Terschelling leuk met kinderen

Huisje Terschelling leuk met kinderen (Gesloten voor reacties)

Geplaatst door: Manon 26.08.2009 10:42
Wij zijn ons alvast aan het orienteren op de zomervakantie van 2010.
Na een paar jaar met eigen tent in Frankrijk te zijn geweest hebben we voor volgend jaar iets anders bedacht en nu zijn we op zoek naar een leuke huuraccomodatie op Terschelling.

Wat voor soort accomodatie maakt niet uit (huisje, app, tent, caravan allemaal prima).
Liefst lekker dichtbij het strand of nog liever direct aan zee.
Met de mogelijkheid voor onze 2 kinderen (dan 7 en 5 jaar) om lekker met andere kinderen buiten te spelen (speeltuin oid).

Wie weet waar we moeten zijn en heeft voor ons een goede tip?

Bij voorbaat bedankt!!

Groetjes Manon

Geplaatst door: Gea 01.09.2009 21:27
Wij gaan ieder jaar een weekend naar Terschelling en huren dan een caravan op camping Veldzicht. Vlak bij het strand, vlak bij het dorp, vlak bij de duinen en het bos en midden op het eiland. Er is op deze camping wel een speeltuintje maar wij gaan vaak in het najaar dan zijn er niet veel kinderen op deze camping. Maar bij de meningen staan wel positieve reacties hierover.
Succes

Gea 01.09.2009 21:29
beoordelingen op zoover bedoel ik...

Manon 01.09.2009 23:42
Hallo Gea,
Bedankt voor je reactie!
Deze camping had ik ook al gezien en zelfs al een mail gestuurd.
Het antwoord dat ik kreeg luidde als volgt:

Voor een plaatsje volgend jaar in een van onze Chalets, is de werk wijze eerst onze vaste gasten en indien er weken over blijven voor de nieuwe gasten, heb ondertussen een wachtlijst aangemaakt indien u belangstelling heeft kunt u daar ook bij komen. Maar u heeft ook wel gezien dat er meerdere mogelijkheden bij ons op de camping zijn daar zou ik voor u in kunnnen bemiddelen.

Dat gaat dus niets worden helaas! Als iedereen daar op Terschelling zo te werk gaat kunnen nieuwe gasten het wel vergeten....


Geplaatst door: Roelanda 07.09.2009 16:27
De Stayokay in Terschelling, erg leuk voor kinderen, en volgens mij dicht bij zee/strand.

Geplaatst door: Manon 07.09.2009 23:13
Bedankt voor de leuke tip Roelanda.
Ik heb meteen even op de website gekeken.
Kwam er tot mijn stomme verbazing achter dat dit dus heel erg duur is als je met z'n vieren een week wilt blijven (veel duurder dan een luxe huisje).
Dat zal het dus ook wel niet worden dan.
Maar toch leuk om te onthouden!

Geplaatst door: anita 22.09.2009 13:10
Gea, niet direct opgeven. Er zijn veel mogelijkheden om iets te huren.
Misschien zit je dan iets verder van het strand of dorp. Zo groot is Terschelling nu ook weer niet.

Geplaatst door: Bibi 23.09.2009 08:45
Kijk eens op deze site http://www.primakamp.nl/tentenverhuur.htm
Hier kan je een tent laten plaatsen op een van de campings die op de site staan.
Ook landal heeft een park op terschelling.
Deze site http://www.op-terschelling.nl/heb ik ook nog hoe die percies werkt weet ik niet maar misschien heb je er wat aan.
succes

Geplaatst door: bibi 23.09.2009 08:46
even de goed link: http://www.op-terschelling.nl/

hester 23.09.2009 10:52
Manon, 3 jaar geleden waren wij met onze 2 dochters (toen 5 en 7) op park de Riesen, ligt niet aan zee maar aan het meertje van Hee. De chaletjes liggen leuk en genoeg kinderen om mee te spelen! heerlijk op de fiets naar het strand, door het bos en de duinen!

Geplaatst door: Manon 25.09.2009 00:32
Iedereen bedankt voor de reacties!!
Wij zoeken nog even verder maar zijn zeer blij met de reeds
genoemde tips! We gaan ze zeker onthouden.
Meer info is uiteraard altijd welkom!!

jan v z 12.10.2010 11:14
Weet niet of je al geweest bent, maar anders is de Riessen wel wat .
De mobil home zijn vervangen voor nieuwe.
Het ligt ook aan het meertje van Hee en naast de Camping Cupido met zijn kleine supermarkt (weet niet zeker of die er nu nog is).