camping meivakantie

camping meivakantie (Gesloten voor reacties)

jelijn 29.12.2009 22:39
Na jaren te hebben gekampeerd op "het Schinkel" willen wij dit jaar ergens anders naar toe met onze kinderen van 4 en 8. Er is een hoop te vinden maar wie heeft een leuke tip?
Wat we ongeveer zoeken? Overzichtelijke camping, niet te duur, speeltoestel/zandbak op het veld (liefst autovrij) ,op loop/fietsafstand van winkeltje/bakker en op max 3 kwartier rijden van nijmegen (vanwege op en neer rijden op werkdagen man.

Geplaatst door: Tineke 30.12.2009 21:28

Geplaatst door: PetraHM 05.01.2010 15:54
http://www.nederland-camping.nl/campinginformatie.asp?CampingID=411062
Starnbosch in Dalfsen, je weet wel de woonplaats van Erben (ik kom er zelf ook vandaan).

jelijn 06.01.2010 13:38
Alle drie erg leuke campings en inderdaad overeenkomstig met wat we zoeken. De camping in Dalfsen staat voorlopig qua camping en voorzieningen/prijs bovenaan. Alleen de afstand is nog even een minpuntje aangezien mijn man geen vakantie heeft en dan dus op en neer wilt rijden. Dus nog even in dubio.

P.s PetraHM ben jij dezelfde PetraHM als degene op de Frankrijksite? Zijn dan vorig jaar op jou "aanraden" in Langeac terecht gekomen. Hahaha kunnen we voortaan wel meteen een mailtje naar jou sturen voor het adres van een nieuwe camping voor het nieuwe seizoen! Je weet precies wat we zoeken hahaha!

Geplaatst door: PetraHM 13.01.2010 08:47
Ja, wat grappig om te merken dat mijn tips goed terecht komen.
Overigens vind ik ook de al genoemde camping Harskamperdennen erg leuk. Al zo'n 35 jaar geleden gingen wij hier ieder jaar met Pinksteren naar toe met mijn ouders en met nog een aantal bevriende gezinnen. Altijd groot feest. Mijn ouders gaan er nog steeds af en toe heen, nu met de kleinkinderen.

Irene 16.01.2010 15:32
Cp Warnsborn in Arnhem.

tweeling 18.01.2010 11:27
als je de volgende meivakantie of een andere vakantie,moet je eens gaan kijken op camping port zelande dat is een hele leuke kleine camping met toch alles er op en aan.