bezoektips ruime omgeving Bergen aan zee

bezoektips ruime omgeving Bergen aan zee (Gesloten voor reacties)

Irene 13.02.2010 12:31
Al diverse keren bezochten we Bergen aan zee, Schoorl en omgeving. Omdat we nu voor de vijfde keer voor enkele dagen gaan, ben ik benieuwd of iemand tips heeft om iets te bekijken/bezoeken. We hebben al veel gezien, maar er is vast nog meer te doen.
We hebben een hond bij ons en zien niet op tegen een stuk rijden.

Geplaatst door: patriess 13.02.2010 16:15
De Beverwijkse Bazar, Spaarnewoude (leuk voor de hond). Alkmaar, Haarlem.
Op de vvv website van Bergen staan veel leuke dingen om te doen.

Irene 13.02.2010 19:10
Bedankt Patriess. Haarlem, Alkmaar en B bazaar zijn me bekend. Google geeft op Spaarnewoude een golfterrein. Leuk voor de hond, vast wel. Maar ik denk dat jij iets anders bedoeld??
Had al wat rondgekeken, is Anna Pawlona wellicht leuk? En Durgerdam?

mirjam 14.02.2010 11:12
in anna paulowna zit een mooi park hoenderdaal. ik weet alleen niet of de hond overal naar binnen mag. ze hebben veel dieren en je kan er eindeloos wandelen.
dagje texel is ook erg leuk.
hoorn, enkhuizen en vooral de route onder de dijk van het ijsselmeer is leuk om te doen.
succes

Irene 20.02.2010 12:10
Bedankt voor alle reacties, we hebben fijne dagen gehad. Edam en Monnickendam waren erg leuk. Mooie strandwandeling gemaakt, veel leuke dorpjes gezien. En echt overal schaatsbanen! Koopavond Alkmaar is een echte tegenvaller, er is veel gesloten. Overdag een leuke stad, dat zeker. Egmond aan zee was leuk om eens doorheen te wandelen, ook in februari lekker levendig. Het was zeker nog niet de laatste keer in deze streek.