rustige camping met ruime plekken

rustige camping met ruime plekken (Gesloten voor reacties)

djûke 03.05.2010 16:25
Wie heeft er een goede tip voor een rustige camping met grote plaatsen en veel privacy?
We kamperen met een tunneltent en twee kindjes (van 1 en 3,5). En we vinden het leuk als de plaatsen een beetje verspreid op het terrein liggen. Verder staan een speeltuintje, zwemwater en dieren op ons verlanglijstje.

Alvast bedankt voor de tips!

Geplaatst door: katie 03.05.2010 21:05
Misschien camping de Witte Wieven. Er is een manege (dieren) zwemplas op loopafstand en peuterbadje en een speeltuintje en de camping is erg rustig.
Alleen van de privacy weet ik niet zeker, de meeste tenten staan op grote velden maar ik denk dat er ook wel plaatsen achteraf zijn of wat meer afgelegen maar dan zou je even moeten informeren. Ze hebben een website. De camping is op de Veluwe
bij Harderwijk in de buurt (Nunspeet)

Wilko 04.05.2010 17:20
Hoi, ik denk dat camping Het Polderbos aan jullie wensen voldoet, www.hetpolderbos.nl

jetje 05.05.2010 13:34
Camping de Meerdonk in Heeswijk-Dinther. Mooi grote plekken met goed gras, een kleine mooi speeltuin en een zwembad wat goed afgesloten is waar je kleintjes niet zomaar bij kunnen, zeker een veilig gevoel. Ook mogen er geen auto's rijden op het terrein, kleine dierenweide aanwezig.

alma 06.05.2010 17:52
camping de leemkule hattem

Geplaatst door: anke 08.05.2010 07:36
Wij hebben momenteel een voorseizoenplaats op camping de Koornaar/Texel.
Heerlijke ruime plaats met eigen sanitair (fijn als je kleine kindjes hebt) 10 minuten fietsen naar een heerlijk strand. Op ieder veldje staat een speeltoestel of zandbak. Dieren zijn er niet.

anke 08.05.2010 07:39
Vergeet nog te vermelden dat auto's niet zijn toegestaan op het terrein alleen bij aankomst en vertrek. Boodschappen kunnen met een bolderkar naar de tent gebracht worden, dat geeft heerlijke rust en veiligheid voor de kleintjes.
http://www.nederland-camping.nl/campinginformatie.asp?CampingID=801701