Irritaties / Ergernissen op de camping

Irritaties / Ergernissen op de camping (Gesloten voor reacties)

Geplaatst door: .. 14.01.2012 14:08
Hoezo koop je in hemelsnaam een campingtent waar GEEN ZEEP op mag komen. Know the risks.. :/

Biebel 15.01.2012 21:36
Nederlanders....is eigenlijk een korte samenvatting van al het hoger genoemde....:-)

Geplaatst door: leuke kampeerder 17.01.2012 21:13
nou chantal haha je hebt in 2010 wel een beerput open getrokken, ik hoop dat veel van deze mensen genoeg hebben van het kamperen en voortaan in een villa zitten met eigen familie, eigen zwembad en zonder hond dan hebben ze van niemand last en nog belangrijker niemand heeft last van hun

Geplaatst door: leuke kampeerder 17.01.2012 21:15
en biebel, niet elke nederlander over 1 kam scheren he?

Geplaatst door: Loek 19.01.2012 14:02
Brabanders die weer niet alleen op vakantie gaan maar met buren/familie/kennissen. En maar schreeuwen met elkaar voor de caravan/tent ze doen alles samen. Dan heb ik het niet over alle Brabanders, maar als ik deze mensen tegen kom die alles samen doen, etc zijn het brabanders. Ze kunnen best het gezelligste volkje van Nederland zijn, maar dan hoef je nog niet zo te schreeuwen.

Geplaatst door: ® Manon 01.02.2012 15:01
Mensen die hun hond uitlaten op een kampeerplaats die op dat moment niet bezet is (echt meegemaakt!)

Mensen die heel de avond in de caravan/camper voor de TV zitten.

Mensen in caravans/kampers die de hele nacht de airco aanlaten. Hebben ze wel een idee hoeveel herrie dat maakt?

Kinderen die over de scheerlijnen van een ander lopen. Kost je je scheerlijnen en je privacy.

Geplaatst door: daphne 03.02.2012 11:11
@Manon,
mensen die de hele avond in caravan/camper zitten om tv te kijken, is dat werkelijk een ergernis voor je? Dat kun je toch niet menen.

Geplaatst door: Hans 06.02.2012 09:52
Ik begrijp niet als men zich zo gauw ergert aan mede kampeerders dat je dan nog gaat kamperen , het is toch logisch als je op een drukke camping staat dat er mensen zijn die allemaal verschillend zijn ,met kinderen ,met honden de een is rustig de anderen weer druk,als je daar niet tegen kan moet je niet gaan kamperen ,dit hoort er nu eenmaal bij we zijn gelukkig niet allemaal hetzelfde het is geven en nemen, lukt dat niet moet je thuis blijven ,zolang ze niet in mijn voortent/caravan komen vind ik het prima
Veel kampeer plezier in 2012

jan 08.03.2012 11:03
Zelf erger ik mij niet zo snel aan dingen of mensen.
Maar wanneer de buren blijven volharden in hun gewone ritme en de kinderen om half zeven naar bed doen is dat hun keuze.
Maar als ze dan om zes uur wakker zijn, en de hele familie om half zeven aan het ontbijd zit is dat hun keuze.
Als vervolgens dan de stofzuiger om zeven uur aan gaat die 10 tenten verder op nog te horen is dat ook hun keuze.
Het is dan mijn keuze om me daar aan te ergeren of is dit normaal camping gedrag?

De vraag is Hans wie moet er dan thuis blijven de campinggast die meegaat in het campingleven of de gast die denk dat hij thuis is en het ochtendleven van anderen verstierd?

Geplaatst door: Belle 19.03.2012 17:27
Heerlijk, deze topic. Wat ik irritant vind:
- herrie na 22uur
- honden die blaffen en loslopen (überhaupt honden)
- mensen die hun vaat niet schoonvegen voor het afwassen en dus de hele boel bevetten en laten verstoppen
- mensen die watjes en wattenstaafjes en haar en brrr whatever bij het sanitair laten liggen
- kampeerders die vinden dat kinderen moeten uitslapen
- kampeerterreinen waar je moet betalen om je koelelementen in te vriezen
Helaas is viezigheid zelfs op de mooiste/leukste kampeerterreinen niet te vermijden, voor de rest zijn er veel (natuur)kampeerterreinen waar deze ergernissen niet voorkomen!

Saskia 20.03.2012 11:02
Ik ben eigenlijk wel heel benieuwd of Chantal ooit nog een stuk geschreven heeft hierover. Iemand ooit iets van gelezen/gehoord?

Geplaatst door: leeuwen 21.03.2012 15:35
Ook ik ben benieuwd of Chantal er nog iets mee gedaan heeft.
Wij hebben zo'n busje met zo'n 'rang'deur, tja, via het raam naar binnen is ook niet handig. Maar we knallen hem nooit dicht.
Verder geniet ik op een camping, vooral van de gasten om mij heen. Stofzuigen??? in de vroege ochtend, die hebben dan zeker ook de afwasmachine meegenomen.
Heerlijk genieten en vooral heel veel lachen en leedvermaak.

Izelle 28.03.2012 12:51
ergenis: vaste gasten op de camping die je vertellen waar je het lekkerst kunt eten/ wat het leukste is om te gaan zien en vervolgens drie dagen elke dag vragen of je al geweest bent en of je wel weet wat je mist, en dat morgen zo'n mooie dag is voor het uitstapje..

En mensen die mijn kinderen gaan bemoederen... Ooit vier keer geroepen omdat mijn kind in de zandbak zat, altijd gedacht dat de zandbak ook voor kinderen bedoeld was, als mijn hond er nu in zat.. (Hij is helemaal alleen, wil hij niet met de andere kindjes spelen, hij is nog zo klein, is hij verdwaald?..., bent u hem kwijt...?) Goed bedoeld, dat wel.

Maar erger nog zijn de ouders die zich bemoeien met de spelende kinderen. Vb: kinderen zijn lekker aan het fietsen, een fanatieke vader maakt er een wedstrijd met tijdswaarneming - oh wat gaan we hard, dan moet je ook een helm, geen helm bij je: kun je niet meer meedoen- etc. van: het spel wordt overgenomen door de volwassenen. Idem met voetballen, dammen bouwen, katapult schieten meegemaakt. Ouders die zich vervelen en mee willen doen of kwaliteit-tijd of zo willen en regels bedenken/ aanpassen/ er een wedstrijd van maken.




mensen die een handdoek op een ligstoel bij een zwembad leggen en vervolgens nooit meer terugkomen, maar op dat soort campings kom ik bijna niet.

Geplaatst door: Thijs 12.09.2012 17:52
Wat dachten jullie van de douche knoppen die je elke keer moet indrukken en na 5 tellen weer uitgaan.

Geplaatst door: bleur 12.09.2012 20:06
Mensen die hun caravan tent met de achterkant naar het pad of veldje zetten. Een beetje privé is heel prettig maar alleen op de wereld vinden wij niets. En dan komt het er ook nog bij dat ze geen goedemorgen zeggen en geen groet.
De laatste dag voordat we naar huis gingen wilde buurman een praatje aanknopen. Helaas pindakaas!
Als je zo wilt kamperen moet je voor ons maar een eilandje zoeken.

Geplaatst door: caravaner 13.09.2012 13:19
Mensen die hun caravan met de achterzijde op de mm nauwkeurig aan buitenste kant van het afscheidingspaaltje van de plaats zetten en dan doodleuk zeggen hij mag zo staan, en als ze er dan aan de achterkant bij moeten gewoon over jou plaats lopen, en dan ook nog vanuit de caravan in de gaten houden of wij wel genoeg afstand houden van hun caravan.

Begin Vorige Volgende Eind 1 2 

Pagina 2 van 2