stacaravan

stacaravan (Gesloten voor reacties)

josiena 24.07.2010 21:05
Wie heeft er ervaring met een stacaravan.We zitten erover te denken om onze tourcaravan in te ruilen voor een stacaravan.Zijn er mensen die een camping weten in Drenthe,Groningen of Friesland waar mooie plekken zijn voor een stacaravan of waar een leuke te koop is.Liever niet op een rijtje naast elkaar,maar een vrije plek.Wie o wie kan ons er van alles over vertellen en mensen die zeggen direct doen of had ik het maar nooit gedaan om zo'n stacaravan aan te schaffen!

Irene 24.07.2010 21:56
http://www.nederland-camping.nl/campinginformatie.asp?CampingID=363630

Op deze camping staat mijn zus sinds enkele jaren en heeft het daar uitstekend nar haar zin.Er staan er meer te koop dan vermeld op de site.
Zij geniet erg van de mooie omgeving, veel te doen en goede sfeer onderling op de cp. In het voorjaar baalt ze weleens omdat het perceel voor een bepaalde datum ontdaan moet zijn van bladeren, van de andere kant bepaalt dat ook het aanzien van de hele camping.
Bij aankomst is het eerst grasmaaien geblazen, zeker als je er niet wekelijks komt.
Ik vind het een verzorgde camping, aardig zwembad erbij en erg mooi sanitair.(achterste veld).