tienercamping

tienercamping (Gesloten voor reacties)

Pien 14.08.2010 09:38
Wij zoeken (alvast) voor volgend jaar een camping die geschikt is voor onze kinderen in de leeftijd van 11, 13 en 15 jaar. Dus een camping waarbij veel oudere jeugd is, het maakt niet uit waar in Nederland. Liefst wel met een overdekt zwembad. Ik vind het erg moeilijk om iets geschikts te vinden, wie helpt ons?
Alvast bedankt!

Geplaatst door: alma 14.08.2010 10:12
de keine wolf ommen en marveld groenlo

Nancy 14.08.2010 23:25
Met zelf 2 kinderen van 16 jaar kan ik uit ervaring wel vertellen
dat Ter Spegelt in Eersel echt een topper is voor puberende kinderen.

Helaas denken meer mensen zo, en zoals het er nu naar uitziet, staat de camping voor zomervakantie 2011 weer bijna volgeboekt.
Gelukkig waren wij er op tijd bij en hopen op weer een super vakantie met de kinderen voor een 4e keer.

Ook de Leistert in Roggel heeft nogal veel tieners rondlopen op de camping.
Echter wat ik zo hier en daar hoor, is deze camping wel teruggegaan in waardering van de gasten.
Zelf hebben wij hier 5 jaar geleden voor laatste keer gestaan en toen beviel hij prima.

Dan schijnt Strandcamping Groede ook een fijne camping te zijn, maar ben hier zelf nog nooit geweest.
Dus kan niet uit eigen ervaring spreken.

Hopelijk heb je aan deze tips iets


Pien 15.08.2010 10:05
Dat is nog eens toevallig, via Google was ik ook op ter spegelt gekomen. Fijn om te lezen dat deze camping echt leuk is voor oudere kinderen. Wij huren een mobile home of chalet en als ik dit zo lees mogen we hier al serieus mee aan de gang gaan. Ik zal de andere campings die genoemd zijn ook even bekijken.
Bedankt!

Geplaatst door: Frankrijk-kampeerder 16.08.2010 17:39
zoover.nl/nederland/friesland/eernewoude-earnewald/camping-it-wiid/camping

Nancy 17.08.2010 19:43
Camping It Wiid in Earnewoude,ja, daar hebben we ook een zomervakantie doorgebracht.
Leuke camping, mits je van watersport houdt.
Mijn kinderen hebben daar een 4daagse (halve dagen) zeilcursus gehad.
Dat was ook de reden dat we voor die camping hebben gekozen.
Verder was er, vonden mijn kinderen, niet echt heel veel te doen.
Destijds waren er 3 avonden of zo een ruimte open waar disco was. Maar het viel wel op dat de meeste jongeren buiten waren en niet daarbinnen.

Wel een openluchtzwembad aanwezig en een winkeltje.

Een heel groot nadeel (maar dat komt als je aan het water verblijft) je kon niet buiten zitten in de avond of je werd lek gestoken door de muggen.


Pien 19.08.2010 09:58
Ik heb over dit onderwerp ook een topic geplaatst op Camping-Frankrijk.nl.
Hier kreeg ik meer reactie's en tips op. Dus voor de liefhebber dit is de link:


http://www.camping-frankrijk.nl/forum/topic.asp?ID=28148&p=2

Corina 23.08.2010 13:21
Sluit me aan bij Nancy. Ter Spegelt is een aanrader voor puberende jongeren! Wij hebben dit jaar 3 weken vertoefd op deze camping. Kinderen bijna niet gezien. (was voor ons de 3e keer, maar nu niet meer)

Op Camping Groede hebben wij in 2008 3 weken doorgebracht. Camping is niets van te zeggen, alleen de oudere jeugd op de camping bestaat voornamelijk uit de vaste gasten en daar kwamen onze kinderen niet tussen. De camping heeft geen zwembad.Maar de zee is aan de overkant van de weg. Wij hadden een hele grote plek achterin (niet het nieuwe gedeelte), alleen een beetje achteraf. Misschien dat een veldje meer contacten opleverd.
Wij zijn gaan kijken bij Napoleonhoeve in Breskens en daar was volgens mij veel meer te doen.

De Leister in Roggel zijn wij ook 2 keer geweest (hersft en meivakantie) en wij vonden het ook een leuke camping voor de oudere jeugd, alleen was dit ook 5 jaar geleden voor het laatst. Er komen in het zwembad (zowel binnen als buiten) ook gasten van buitenaf.

Camping het Leukermeer in Well Limburg zijn wij een keer gaan kijken. Is ook een mooie camping met grote plaatsen en veel watersport. Camping heeft geen zwembad, maar ligt aan het Leukermeer.


Geplaatst door: de vv's 01.10.2010 10:33
Dit jaar met vrienden en kinderen (9-12-13-16-16) gestaan op Camping Callassande in Groote Keeten. Ze willen er allemaal weer naar toe.

ineke 01.01.2011 18:11

Geplaatst door: Corina 03.01.2011 20:58
Ineke: helaas bestaat deze link niet....

ineke 04.01.2011 21:28
ja inderdaad, toen wij gingen was het park van hoogenboom, nu schijnt het van roompot te zijn.
http://www.roompotparken.nl/vakantieparken/552760/vakantiepark-hunzedal/

Francis 01.06.2011 17:20
Ik, een meisje van 15 jaar, dan bijna 16, zal komende zomer ook een weekje op ter spegelt staan,
Is er echt enoeg te doen en vooral : zijn er veel mensen van mijn leeftijd, want dat valt op sommige plaatsen nogal tegen..

Geplaatst door: ® Corina 11.06.2011 13:21
@Francis,
je hoeft je geen zorgen te maken hoor! Er wordt echt heel veel voor de oudere jeugd op Ter Spegelt georganiseerd. En jongeren van jouw leeftijd zijn er in overvloed. Fijne vakantie!