camping zeeland voornamelijk tenten

camping zeeland voornamelijk tenten (Gesloten voor reacties)

Geplaatst door: sonja 18.08.2010 22:30
ik ben op zoek naar een camping in zeeland, maar stel op de vele sites vast dat het bijna altijd campings zijn met vaste jaarplaatsen, (sta)caravans en motorhomes. terwijl ikzelf tentkampeerder ben en toch liever niet tussen vaste jaarkampeerders sta, toch een ander vakantiegevoel m.i. Zijn er dan geen campings met voornamelijk tenten in zeeland ? ik zoek geen mega-drukke grote camping, en een echte mini-camping van 6 plaatsen lijkt me ook niets. Er moet toch nog iets tussenin zijn ? jullie ervaringen ?

Mini Camping Boerenhof 21.08.2010 23:08
Beste Sonja,

U bent van harte welkom op onze mini camping. Wij hebben een mini camping met 25 standplaatsen in Boerenhol tussen Groede en Breskens in, in Zeeuws-Vlaanderen. Wij hebben ruime standplaatsen voor tenten en caravans. Het verwarmde sanitair is voorzien van o.a. familiedouches, wascabines en een babyroom. U kunt gratis gebruik maken van koffiezetapparaat, magnetron en diepvries. Voor kinderen is er volop spelmateriaal, zoals skelters, een glijbaan en een trampoline.
Het laagseizoen is inmiddels ingegaan, u kunt bij ons kamperen met 2 personen vanaf €14,20 per nacht. Wij hebben ook verschillende interessante arrangementen. Meer informatie kunt u vinden op onze website: www.minicampingboerenhof.nl. U kunt reserveren via e-mail: info@minicampingboerenhof.nl of telefonisch: 0117-381671.

Met vriendelijke groet,
Fam. de Maertelaere