camping ackersate

camping ackersate (Gesloten voor reacties)

els 03.09.2010 19:14
jacqueline vroeg op 11-12010 een camping voor haar zoon van 12. ze had besloten om naar camping ackersate te gaan nu is mijn vraag hoe is het daar met haar zoon bevalen heeft hij zich daar vermaakt.wij zoeken ook iets voor onze zoon .

Geplaatst door: Patricia 06.09.2010 16:40

Geplaatst door: Jacquelien 04.10.2010 10:14
Hoi Els,

Wij zij inderdaad op Ackersate geweest afgelopen vakantie. Helaas zat het weer een beetje tegen, dus dat doet ook al snel af aan de sfeer. Maar de camping is ons goed bevallen. Er wordt voor die kids veel gedaan: elke week dropping, bijna elke avond partijtje voetbal, veel andere sportactiviteiten. Zoals helaas op veel campings, ook hier een hele meute die hier jaarlijks komen of hier zelfs een "2e huisje" hebben. Hierdoor is er een grote groep jongeren die elkaar al jaaaaren kennen en die verder geen moeite doen om "nieuwe" jongelui te leren kennen.
Verder niet storend in de zin dat "nieuwelingen" gepest worden ofzo (heb dit ook wel anders meegemaakt), maar er wordt gewoon niet naar omgekeken. Met een beetje mazzel tref je het gewoon dat je in de buurt zit met meer "nieuwe" kinderen.

Sanitair was overigens geweldig. Nog nooit zo schoon meegemaakt. Lekker restaurant, maar wij misten iets van gezelligheid 's avonds. Er is wel een terras maar daar loopt geen bediening (moet je via de campingwinkel of restaurant bestellen). Maar dat kwam misschien ook door het slechtere weer, hoewel het ook op de mooie dagen uitgestorven was op het terras.

Zwembad was aardig, maar die van mij was er snel op uitgekeken. Als je nog meer wil weten, laat je het maar weten !

Geplaatst door: Jacquelien 04.10.2010 10:17
Oh...en om je vraag nog te beantwoorden: mijn zoon heeft zich best vermaakt hoor. Leefde gewoon naar de sportactviteiten toe. Hadden de 1e week een vriend meegenomen, verder door de voetbalpartijtjes nog wat andere kinderen leren kennen.

els 06.10.2010 20:42
hallo jacquelien bedank voor je reactie mischien is het voor ons wat in de herfstvakantie.jammer van het slechte weer .daarom gaan wij altijd naar het zonnige frankrijk.

Geplaatst door: Jacquelien 07.10.2010 12:07
Els,

Wij gingen hiervoor ook altijd naar Frankrijk, maar door onze slechte campingervaring in 2009 en het feit dat mijn man een hekel heeft aan "die Fransen" (krijg 'm er niet vanaf), wilden we een keer NL proberen.

Maar hebben dus nu al voor 2011 Spanje geboekt hahaha.

Ackersate is echt goed te doen hoor, je zoon zal zich er best vermaken !