uitdagend zwembad

uitdagend zwembad (Gesloten voor reacties)

Geplaatst door: Karin 22.09.2010 18:09
Wij zoeken voor de herfstvakantie een een camping of vakantiepark waar ze een leuk en uitdagend zwembad hebben voor mijn jongens van 8 en 9 jaar.
Zij kunnen allebei heel goed zwemmen en hebben er veel plezier in maar zijn in een gewoon recht aan toe bad snel uitgekeken.
De leistert heeft bijvoorbeeld een hele stoere glijbaan maar daar zijn wij reeds geweest en zoeken nu iets anders

Geplaatst door: daphne 22.09.2010 21:57
Camping Duinrell in Wassenaar. Tikibad is zeer uitdagend, zelfs voor volwassenen. In de herfstvakantie is er een arrangement waarbij je iedere dag 2 uur gratis toegang hebt tot het zwembad. Overigens lijkt dit kort, maar tis zeker lang genoeg, want na 2 uur glijbanen ed ben je doodmoe.
Ook het attractiepark is erg leuk voor het hele gezin. Toegang zit bij het kampeergeld inbegrepen.

BIbi 25.09.2010 13:51
Camping port zeelande, dit is een camping die aan het bungalowpark ligt. Je maakt dan gratis gebruik van alle faciliteiten van het park. Dit is van centerparcs en heeft een heel leuk zwembad, met glijbanen en bandenglijbaan golfbad enz.

Geplaatst door: Ronald 26.09.2010 14:50
Camping Duinrell zeker een aanrader. De kinderen kunnen dan naast het zwembad ook gebruik maken van het attractiepark. Onze kinderen hebben een geweldige vakantie gehad. Wij waren er met pinksteren. Ik zou er overigens niet 2 weken willen staan, dan kiezen wij toch liever een mooie camping in Zuid-Frankrijk.

Karin 06.11.2010 11:40
Duinrell ligt 10 km. bij ons vandaan dus dat is voor ons niet echt vakantie vieren. We zijn uiteindelijk naar Riviera Parc geweest. Een fijne camping met een leuke binnenspeeltuin en de sneeuwhal (wel tegen betaling) vonden de jongens super.
Het zwembad was erg saai, daar zijn ze dan ook maar twee keer geweest. Enne... Walibi ligt op 3 km. afstand

christina weijmer 25.01.2011 21:18
camping hof domburg heeft een leuk zwembad met een pelikaanduik. Vonden onze jongens altijd heel leuk, veel jeugd ook op de camping en dichtbij het stadje en het strand (zeeland)

Geplaatst door: A&B 26.01.2011 11:13
De Wildhoeve in Emst!

yvonne 30.01.2011 23:31
Als je nog eens gaat moet je naar Hengelhoef gaan, de wildwaterbaan vonden mijn jongens van 17 en 19!!! echt geweldig.