Hunzedal, Ackersate of andere leuke camping

Hunzedal, Ackersate of andere leuke camping (Gesloten voor reacties)

Marja 14.12.2010 19:38
Wij zoeken voor de komende zomervakantie een leuke camping voor onze 3 kinderen (8,12,14). Wij hebben al heel wat leuke campings in Nederland gehad (Ter Spegelt, Wildhoeve, Zandstuve, de Paal, Oriental, Achterste Hoef), dus mijn inspiratie om een nieuwe leuke camping te vinden is ver op. We kijken nu eventueel naar Hunzedal of Ackersate. Heeft hier iemand ervaring mee of heeft iemand een ander leuk idee. Ik hoor het graag.

Geplaatst door: Guusje 23.12.2010 16:34
Wij hebben weleens op camping Hunzedal gestaan in de meivakantie met onze caravan. Het was een mooie camping met een leuk zwembad. De camping ligt aan een plas water/meertje waar je ook goed kunt liggen. In meivakantie kon dit nog niet, aangezien het weer niet geweldig was.
In de buurt kun je goed fietsen. Wij zijn tevreden over deze camping, het is een gezellige camping.
Hoe de camping is in de zomerperiode weet ik niet, wij kiezen in de zomer altijd voor Frankrijk.

Geplaatst door: I. Jansen 24.12.2010 11:08
Wij hebben afgelopen jaar (zomervakantie) 3 weken op Ackersate gestaan en dit is ons prima bevallen... Goede service in restaurant e.d.
Erg leuk zwembad voor onze kids van toen 6 en 4 jaar oud......
Mooie ruime plekken, leuke speeltuin, genoeg te doen aan vertier/recreatie......
Ik weet zeker dat je er een leuke vakantie zult hebben.......

Geplaatst door: Arjen 31.12.2010 14:10
Wij zijn in het voorjaar al 3 x naar Ackersate geweest en het is ons hartstikke goed bevallen.
een nette en schone camping waar ook voor de iets oudere jeugd (12 - 14 jr) genoeg te doen is.

ineke 01.01.2011 15:00
wij zijn in de zomer en in de voorjaarsvakantie wel eens op hunzedal geweest. beide keren waren leuk. bij slecht weer is er een overdekt zwembad waar je ook naar buiten kunt zwemmen en er is een meer met strand en klimtoestellen op de camping. er is van alles te huur oa skelters en er is leuke animatie voor kleine(disco,spelletjes, knutselen enz) en grote kinderen(survival,vlotten bouwen,boogschieten,wandklimmen, strandspelen)leuke plaatsjes en activiteiten (boomkroonpad, hunebedden)in de buurt.
ook leuk bij slecht weer.

Marja 24.01.2011 19:41
Bedankt voor jullie reacties.

Het is camping Ackersate geworden voor de zomervakantie.
Camping Hunzedal staat niet meer zo heel goed aangeschreven sinds ze
Roompot zijn geworden.

We hopen dan ook dat het een leuke vakantie wordt op Ackersate.