Geplaatst door: I. Jansen
24.12.2010 11:17
Voor de komende zomervakantie zoeken we een leuke camping in Nederland (niet Brabant) of evt. Noord-Frankrijk.
Superveel eisend zijn we niet, maar het liefst wel met een overdekt zwembad (glijbaantje erbij is leuk, maar geen noodzaak) - onze jongens zijn echte waterratten en bij vakantie hoort zwemmen er echt bij... en omdat het weer in NL niet altijd betrouwbaar is :D:D:D - het liefst dus een overdekt zwembad.
We zijn in NL al op de volgende campings geweest --> Grote Bos, Jungle avonturencamping en Ackersate......
Ik heb al veel op internet gezocht en kom iedere x nog andere campings tegen als ik mijn zoekopdracht aanpas, maar tips zijn van harte welkom
Geplaatst door: B&A
27.12.2010 16:29
Camping de Wildhoeve in Emst voldoet aan jullie wensen.
Geplaatst door: Carla
29.12.2010 14:44
www.molke.nl Niet al te grote maar wel verzorgde camping met binnenbad en binnenspeeltuin. Misschien meer geschikt voor kinderen tot /- 10 jaar. Op zondag zijn overigens bijna alle voorzieningen gesloten imv zondagrust. Dit geldt niet voor het zwembad!
Geplaatst door: Jenny Eijpen
10.01.2011 15:24
Camping de Noetselerberg is in een woord een top camping met een mooi binnen en buitenbad.
Er is veel animatie, onze meiden van 11 en 8 zijn ook waterraten en vermaken zich al enkele jaren top op deze camping.
Verder is er een gezellige sfeer en uitstekende voorzieningen qua toilet, douch e.d
Geplaatst door: Kees
30.01.2011 13:03
Camping de Zeeuwse Kust in Renesse. Heel veel te doen, 5 minuutjes lopen van zee.
gerda
09.10.2011 18:38
Camping Westhove/ Aagtekerke [ naast Domburg].
Geplaatst door: langedijk
24.10.2011 14:24
camping beringer zand is een aanrader.Heeft een binnen en buitenbad.succes