Weekje in juni naar Limurg

Weekje in juni naar Limurg (Gesloten voor reacties)

Geplaatst door: Christina 14.02.2011 17:00
Afgelopen jaar zijn wij eind juni een week naar Drenthe geweest naar boscamping de Langelooërduinen. Heerlijke camping, mooie plaatsen en goede voorzieningen.
Dit jaat willen we een weekje naar Zuid Limburg en zijn op zoek naar een soortgelijke camping, ruime plaatsen (geen veldjes!) goede voorzieningen (incl WiFi).
Voorlopig staan oa De Gastmolen en Hoeve Krekelberg op mijn lijstje, ook misschien Gulperberg Panorama.

Wie heeft ervaring met deze campings of een goede tip voor een andere camping in die streek?

Saskia 14.02.2011 18:28
Ik heb maar 1 ervaring in Limburg en dat was de Panoramacamping. Gelukkig was het maar een weekendje. Het uitzicht was prachtig, maar verder vond ik de camping helemaal niks!

Geplaatst door: Mirjam 16.02.2011 13:53
Hallo Christina,

Wij zijn een paar jaar geleden naar de gastmolen geweest.
We vonden het een leuke en mooie camping.
Als jullie met kind(eren) gaan is er 1 veld met speel mogelijkheid. Daar sta je met andere mensen omheen. De andere plaatsen liggen wat rustiger.
Ik weet niet hoe het in juni is want wij zijn in september geweest en stonden toen met 3 of 4 gezinnen op het veld en her en der nog wat mensen verspreid.

Irene 16.02.2011 22:49
Zou jij een mening over de Drentse camping willen plaatsen? Er staat er nog geen eentje bij. Bvd!
Zelf waren we erg tevreden over de Grensmolen in Limburg, maar ik ken je gezin of wensen niet.

Christina 17.02.2011 14:28
Alvast bedankt voor de eerste reacties.
Ik zal mijn mening over de Drentse camping straks plaatsen

Wij kunnen samen op stap, onze kinderen (18 en 21) mogen in die periode hun tentamens maken.

Weet iemand of er op de gastmolen Wifi beschikbaar is, heb de camping gemaild vorige week maar nog niets gehoord.
En op de ene campingsite staat van wel, op een andere van niet en op hun website wordt er ook niets over gezegd.

Geplaatst door: Corina 18.02.2011 16:39
Hallo Christina,
Wij hebben een aantal jaren geleden op camping Gulperberg gestaan. idd een een camping met mooi uitzicht. Voor onze kinderen (toen 14 en 11) viel het tegen, het zwembad was in de meivakantie eerst nog niet gevuld, later in de week wel maar het water was veel te koud om in te zwemmen. De animatie viel tegen.
Wij zijn toen bij de buren, camping Berghem, gaan kijken. Die camping had hetzelfde mooie uitzicht. (klein Zwitserland) Veel grotere plaatsen. We hadden toen meteen zoiets van als de kinderen niet meer mee gaan komen wij hier nog eens terug! http://www.berghemmerhof.nl/index.html
Dus misschien is dit wel iets voor jullie?

Geplaatst door: Corina 18.02.2011 16:48
Net even gekeken bij camping Langeloeërduinen. Wat een mooie camping met veel faciliteiten. De camping die ik je hierboven noemde heeft niet zoveel activiteiten. Daarom is camping Schoonbron in Schin op Geul misschien nog een optie? http://www.schoonbron.nl/

Geplaatst door: ® Christina 18.02.2011 19:05
@Corina
Bedankt voor je tips, ga ik zeker even bekijken.
Wij hoeven geen animatie ed hoor, alleen wel graag internet :)