niet zo'n strakke camping

niet zo'n strakke camping (Gesloten voor reacties)

Geplaatst door: lisette 10.06.2011 12:07
Wij, groep van ong. 15 pers, ouders met pubers, zoeken een niet zo georganiseerde, strakke camping; geen afgebakende plaatsen, geen rechte paadjes, liefst kampvuur-mogelijkheid, geen vooruit toegezonden 'voorwaarden en ondertekening' etc. Is die te vinden in Nederland?

Geplaatst door: Henny 11.06.2011 17:47
Camping Beekhuizen in Velp. Daar vindt u alles wat u zoekt. Verder ook vies/oud sanitair, wat helemaal niet berekend is op zoveel mensen, maar als u dat geen probleem vindt dan zit u hier prima. (Zie andere reacties)

lisette 14.06.2011 09:38
Dank je Henny voor je reaktie. Het zou inderdaad precies de camping zijn die wij bedoelen maar als ik lees dat kinderen worden toegeschreeuwd door het chagrijnige beheerdersechtpaar dan slaan we deze camping maar over en zoeken we een andere. Dus reakties altijd welkom, het is pas voor pinksteren 2012.

Geplaatst door: katie 14.06.2011 11:53
Misschien is de Witte Wieven iets, wij hebben daar een huisje en het is zeker geen strakke camping, overal zandpaadjes en je kunt zelfs verdwalen op de camping de tenten staan op grasvelden, de plaatsen zijn niet afgebakend.
Maar ze hebben wel hun regels volgens mij en kampvuur maken mag denk ik ook niet, als er geen code rood is wel barbecuen met kooltjes. De jeugd gaat wel vaak
's avonds naar de nabijgelegen Zandenplas om te nachtzwemmen en dergelijke maar vuur maken mag daar ook niet. En men houdt er van rust. Vanaf de camping loop je aan alle kanten zo het bos is. Ik weet niet of je zoiets bedoeld.

Henny 14.06.2011 14:05
Lisette, het is zo vreselijk jammer dat de gemeente hier niet ingrijpt. Het is zo'n prachtig gelegen natuurterrein maar wordt helemaal uitgemolken en niet 1 cent geinvesteerd. 't Is er te smerig voor woorden.

Geplaatst door: Regina 14.06.2011 20:19
Hallo Lisette,

Probeer het eens bij Camping de Vos in Lemelerveld (overijssel). Hun website is www.camping-de-vos.nl. Zeker kindvriendelijk, kampvuur is mogelijk en het is echt een gezellige camping.

Groetjes Regina

Geplaatst door: PetraHM 18.06.2011 22:13
http://www.nederland-camping.nl/campinginformatie.asp?CampingID=861305
jisp: scouting kampeerterrein. geen afgebakende plekken en een megakampvuurplek.