Vouwstoelen Bardani.

Vouwstoelen Bardani. (Gesloten voor reacties)

Geplaatst door: P.Hermans 19.08.2011 12:30
Onlangs hebben vrienden van ons en wij Bardani vouwstoelen gekocht bij Bax in Bergeijk deze stoelen begaven het na 2 x gebruiken. Omdat we rondje Nederland aan het fietsen waren besloten we de stoelen niet nog eens 1000km achter op de fiets mee te nemen maar er toch foto's van te maken om zodoende bewijs te hebben dat de stoelen helemaal niets waard zijn. Echter bij thuiskomst geven zowel Bax Bergeijk en de importeur van de stoelen niet thuis.Ik vraag me nu af of er nog meer mensen problemen hebben gehad met de Bardani vouwstoelen. Dit moet haast wel want we hebben ze normaal gebruikt en niet misbruikt. Graag hoor ik hier reacties op.

Geplaatst door: katie 20.08.2011 01:24
Na twee keer gebruiken heb je toch nog wel garantie? Dat is toch zeker een jaar?

Geplaatst door: P.Hermans 20.08.2011 11:37
helaas geen garantie omdat we de stoelen niet mee hadden terug gebracht. Omdat we 1000km rondfietsen met kapotte stoelen wel een beetje van de zotte vonden helaas geen begrip van de winkelier en importeur. Foto's zijn niet genoeg voor garantie.

Geplaatst door: Marcel 21.08.2011 13:06
Hebben jullie al geprobeerd dit persoonlijk bij Bax op te lossen? Met je verhaal en kassabon naar de afdeling gaan zal waarschijnlijk wat beter werken dan dezelfde vraag neerleggen bij een drukke cassiere/telefoniste. In ieder geval succes gewenst

Geplaatst door: mick en mari 13.06.2012 16:13
wij hebben ook na 1-2 jaar probleem met deze stoelen, ze scheuren aan de onderzijde onder het zitvlak langs de naden af. geen garantie...