camping groede

camping groede (Gesloten voor reacties)

Geplaatst door: ine 11.02.2012 12:11
wij willen naar camping groede in zeeuws vlaanderen, de hondjes gaan mee en ik heb het idee dat je daar heerlijk kan wandelen maar m'n 3 kinderen van 15,16 en 19 jaar denken dat er voor hun niet veel te doen is, ze hoeven geen animatie meer maar wel leeftijd genoten ontmoeten bij een verzamelplaats, vooral s'avonds en is er ook een overdekt zwembad in de buurt voor als het erg slecht weer is? wie is hier in de afgelopen jaren geweest en kan me er iets meer over vertellen? en de xl plaatsen die liggen op het nieuwe gedeelte, zijn die nog erg kaal? en is alles wel te lopen op de camping of worden fietsen sterk aangeraden en mogen de hondjes bijv s'avonds op het strand of is dat verboden. Als iemand me ook iets kan vertellen over leuke dorpjes/ stadjes in ned/belgië zou ik dat ook leuk vinden. ik hoop dat iemand me wat meer kan vertellen.

Geplaatst door: Ina 12.02.2012 13:42
Hallo
Wij zijn in 2010 op cmaping groede geweest. En deze camping juist gekozen omdat er meer oudere jeugd zou zijn. Dit klopt. Er word voor hun ook vanalles georganiseerd, voetbal- volleybal toernooien, kajakken enz.
op het nieuwe gedeelte staan inderdaad niet veel hoge bomen oid maar wij hebben dat niet als storend ervaren. Wij nemen ook altijd iets mee om extra schaduw te maken als dat nodig zou zijn.
Alles is goed te belopen op de camping, maar fietsen mee is natuurlijk altijd leuk, je kunt daar heerlijk langs de zee fietsen of met de fiets naar vlissingen is ook goed te doen.
De honden mogen volgens mij wel op het strand, meen me te herrinneren dat ik dat wel gezien heb.

Geplaatst door: Manon 12.02.2012 13:45
Dag Ine,
Wij gaan dit jaar voor het eerst naar deze camping dus ik weet nog helemaal niet hoe het er uit ziet daar. Volgens mij is er wel iets van een hangplek voor jongeren. Wij gaan zelf met 2 kinderen van 9 en 7 jaar en hebben geen hond. Wij hebben een tent gehuurd via een organisatie en van daar uit kregen wij het bericht van in juli en augustus honden verboden zijn op het strand (daar ben ik persoonlijk wel blij mee). Misschien dat op één van de andere stranden in de buurt jullie hond wel mag komen?

Irene 14.02.2012 23:47
Ons bezoek aan deze camping is al van enige jaren geleden.
Onze hond was welkom en wij konden het strand op, maar het was in de meivakantie. het supermarktje in het dorp was zo leuk, nog helemaal jaren 60.
Leuke plaatsen genoeg in de buurt: Knokke (chique flaneren) of Brugge, een erg mooie stad. Maldegem: Bels bier. Terneuzen is een grauwe ongezellige plaats (sorry voor wie ik hier kwets), maar we bezochten de sluizen en dat was erg indrukwekkend. Je mag ook de onderzijde bezichtigen en dat was heel interessant. En dan een rondvaart.
De stranden zijn erg mooi.
De tunnel door en je bent zo in Middelburg, zalige stad.

Geplaatst door: ine 15.02.2012 00:40
hallo allemaal
bedankt voor de reakties.
#ina- ben blij te horen dat het kale niet als storend ervaren is, schaduw kunnen we inderdaad wel maken, we hebben een luifel aan de voortent en een tarp voor eventuele overdadige zon haha en eventueel een windscherm, het is ook niet onze bedoeling om ons helemaal op te sluiten.
#manon- honden zijn niet verboden op het strand, ze moeten wel aangelijnd zijn van 1 mei tot 1 okt tussen 10 en 1800 daarna dus na zessen en voor 10 uur s'morgens mogen ze los. Ik heb zelfs een stukje gelezen dat er geen controle op is http://www.bndestem.nl/regio/zeeland/7022550/Sluis-mist-capaciteit-om-op-te-treden-tegen-honden-op-het-strand.ece
dit stukje is van 2010, ik hoop zelf ook wel dat het meevalt, ik woon zelf ook vlakbij het strand en ik stel het ook niet op prijs dat loslopende honden over mijn handdoek denderen. Dus laat ik dat die van mij ook niet doen. Je hebt wel een camping uitgezocht waar mensen met eigen accomodatie 3 honden per plaats mogen hebben. ik hoop dat ik je nu niet ongerust heb gemaakt.
#irene- ook bedank voor de tips. wij gaan het wel meer richting belgie zoeken denk ik. We wonen zelf niet zo ver van zeeland en middelburg is voor ons een uurtje rijden en op de helft van onze reis naar groede

Manon 15.02.2012 19:12
@Ine,
Dank voor je reactie!! Nee hoor, je hebt me helemaal niet ongerust gemaakt. Ik heb alleen niets met honden, maar heb er ook niets op tegen als mensen wel honden hebben. Als ze die dan maar daar uitlaten waar het wel mag en mocht het per ongeluk op een andere plaats terecht komen even opruimen. Helaas gebeurt dat maar al te vaak niet.....
Wij kozen deze camping voor om de ligging vlakbij het strand en vlakbij Belgie en omdat we denken dat de kinderen er heerlijk kunnen spelen. En verder vonden we daar een hele leuke huurtent (dat hopen we tenminste) voor een heel leuk prijsje. We laten ons verrassen!!