wij zoeken een camping in Nederland

wij zoeken een camping in Nederland (Gesloten voor reacties)

Geplaatst door: ®  10.03.2012 15:43
Wij zoeken een camping in Nederland, met volgende dingen (wij gaan voor de eerste maal op zomervakantie met een vouwwagen, en zijn een gezin met 3 kleine kinderen):
- binnenzwembad
- verwarmd buitenzwembad
- kampeerplaats rond een speeltuintje zodat we onze kindjes (5-3 en 1j) constant in ons gezichtsveld hebben
- zonder douchemuntjes
- eventueel binnenactiviteiten (voor bij slecht weer )
ik heb er zelf enkele gevonden, maar dan kom ik voor 2 weken toch op een 900 euro. We hadden gehoopt om iets goedkoper gesteld te geraken.

Alle voorstellen, tips en ervaringen welkom !
Alvast bedankt.


Ingrid 10.03.2012 16:40
Misschien nog 1x buiten het hoogseizoen gaan??? Dat scheelt heel veel euro's.
De Jutberg in Laag Soeren is heel erg leuk met jonge kinderen.

Geplaatst door: daphne 10.03.2012 20:10
Camping Klein Vink in Arcen en camping Oriental in Valkenburg blijven nog onder de 600 euro voor 2 weken.

Geplaatst door: ine 11.03.2012 16:42
als je een camping wilt met een binnen zwembad kom je volgens mij niet goedkoper, je kan ook een camping zoeken met buitenbad en met in de buurt een leuk binnenbad dan kun je die altijd nog af en toe opzoeken bij slecht weer.
ik ben wel eens op camping hunzedal geweest in borger drenthe, was erg leuk, veel leuke dingen voor de kinderen, overdekt bad, stukje buitenbad en ook nog leuk strand op de camping. In de omgeving ook leuke dingen te doen oa boomkroonpad en natuurlijk de hunebedden. Toen wij gingen was het nog van hoogenboom, nu is het van roompot maar ik weet niet wat het toen kostte maar denk ook niet goedkoper. http://www.roompotparken.nl/vakantieparken/552760/vakantiepark-hunzedal/

ine 11.03.2012 16:52
heb ff gekeken naar camping oriental in valkenburg van daphne en die is inderdaad nog geen 600 euro met 3 kinderen onder de 6 en dan 2 weken van eind juli tot in augustus. Lijkt me ook erg leuk met kleine kinderen

Geplaatst door: Carla 17.03.2012 21:16
Misschien is camping 't Mölke in Zuna (Overijssel) wat voor jullie. Leuk binnenzwembad (gratis), geen buitenbad, maar wel een binnenspeeltuin. Leuke speeltuin heel dicht bij de kampeerplekken. Geen douchemuntjes, en ook nog leuke animatie voor jullie kinderen.
Ik lees net op hun site dat ze een gezinsarrangement hebben in het hoogseizoen,7 dagen kamperen inclusief electra, warm water, douche etc. voor €199,--!!

Geplaatst door: carla 17.03.2012 21:16
Ik bedoel dus camping Molke in Zuna (Overijssel)

Geplaatst door: B&A 18.03.2012 17:02
camping de Noetselerberg in Nijverdal is een leule en goede optie!

jelijn 08.04.2012 07:22
Heldense bossen in Helden heeft binnenbad en Buitenbad, en ze hebben ook plekken met uitzicht op de voor kleinere kinderen geschikte speeltuintje, weet niet of die nog vrij zijn?.

Geplaatst door: jelijn 08.04.2012 07:28
Ps weet niet wat &anp er opeens tussen doet?!

Staat op dit moment trouwens op de Waay in Doornenburg. Heeft binnenbad wat op mooie dagen open kan (het dak), er is een binnenspeeltuin, en ook hier plekken met zicht op peuterspeeltuintje of op grote speelveld en er is nog een zwemvijver met glijbanen.

Geplaatst door: ® liekske1976 05.05.2012 18:01
In Gelderland kun je een gezellige familiecamping vinden. Heeft veel faciliteiten, maar geen binnenzwembad. Maar toch de moeite waar: http://www.goorzicht.nl

Geplaatst door: caravaner 20.05.2012 21:09
camping de Wildhoeve bij Emst (Veluwe)