Port zélande

Port zélande (Gesloten voor reacties)

Geplaatst door: stn 30.08.2012 21:20
beste mensen,

weet iemand me te vertellen hoe de camping er uitziet? zijn de plekken afgebakend, is het leuk voor kleine kids?

ik hoor t graag

Geplaatst door: luna 02.09.2012 15:32
ik ben er een paar jaar geleden geweest tijdens een weekend van concert at sea. ik ben toen niet over heel de camping gelopen maar wat ik mij herinner waren het geen afgebakende plaatsen. Het is niet erg groot en daardoor wel overzichtelijk, ik geloof ca 200 plaatsen tussen de 80 en 100 vierkante meter. volgens mij is het een camping geschikt voor alle leeftijden, je mag gebruik maken van alle faciliteiten van het park. Het sanitair was netjes. de camping deed gezellig aan. http://campingportzelande.hyves.nl/#show_reactions_1=1&mb=&__state__=126

marie 23.09.2012 15:44
Stn, ik ben erlaatst overheen gelopen want ik wil er ws in de meivakantie een weekje heen.
Het zijn geen afgebakende plaatsen, er zijn verschillende veldjes en stroken met kampeerplekken. In het midden een veldje voor trekkerstenten. je kunt gebruik maken van alle fasciliteiten van het bungalowpark, op de camping zelf is alleen sanitair.
Ik heb zelf geen speeltuintje of wat gezien, er zal zeker niet veel geweest zijn, maar wij keken daar niet naar dus het kan zijn dat we een wipkip of schommel over het hoofdgezien hebben.

stn 24.09.2012 20:24
nou, we zijn er geweest, erg leuke camping!!!

B.Depenbrock 01.10.2012 13:15
Deze camping behoort tot het park van center parcs maar ligt er zeg maar naast met eigen receptie in bosachtig gebied je loopt via een bruggetje van de camping het bungalowpark op en kunt daar gebruik maken van alle faciliteiten w.o. de plaza het subtropisch zwembad en de factory een grote gokhal waar ook een bar is en een podium voor de animaties met indoorgolf en buiten de outdoor activiteiten ook speeltuintje. Voor kleine en grote kinderen dus genoeg vermaak. Ook rijd er geregeld een boemeltreintje rond wat naar een stuw rijd waar regelmatig zeehonden te zien zijn.
Sanitair 2 gebouwen die modern en schoon zijn en voorzien van snoep en limonadeautomaat. Campingplaatsen op het gras en een apart gedeelte met verharde grond voor de campers. Honden zijn toegestaan er zijn daarvoor hondenuitlaatplekken aanwezig. Ik vind het een mooie veelzijdige camping voor camperaars zoals wij wel wat prijzig aan het worden omdat ze nu een vast tarief hebben voor 3 personen ipv voorheen 4, wij zijn met 4 en betalen nu dus extra bij voor de 4e persoon.