Camping Zuid-Limburg leuk voor tieners

Camping Zuid-Limburg leuk voor tieners (Gesloten voor reacties)

Geplaatst door: Roos 09.01.2013 21:47
Als het meezit ga ik komende zomer weer eens kamperen. Vroeger altijd naar Frankrijk, nu waarschijnlijk in Nederland. Nu zoek ik een camping die geschikt is voor tieners (17 en 13). Heb al wat gezocht maar niet veel campings zijn geschikt voor tieners. De laatste keer kamperen zocht ik nog naar de "kindercampings" dus tienercampings is nieuw voor me. Weet iemand toevallig een leuke camping in Zuid-Limburg die leuk is voor tieners. Alvast bedankt.

Kooijmans 27.01.2013 19:35
Wij hebben in 2012 op de Panoramacamping bij Gulpen gestaan. Onze meiden (13 en 16)vonden het geweldig en willen dit jaar weer. Zelf zoek ik nu liever iets bij de zee. Maar het blijft moeilijk. Krijg je nog andere tips, dan hou ik me aanbevolen.

Geplaatst door: Louis Ekas 31.01.2013 19:06
Kijk eens naar camping Schoonbron in Schin op Geul!

Geplaatst door: Roos 03.02.2013 13:26
Bedankt voor de paar reacties tot nu toe. Heb besloten om toch ook maar verder te kijken dan zuid limburg en ben al een paar campings tegengekomen die ook een beetje binnen mijn budget passen. O.a. De kleine wolf, het Stoetenslagh, het Strandheem. Dit zijn campings die ons wel aanspreken. Hoe zijn verder hier de ervaringen wat beschikbaarheid betreft voor de laatste 2 weken van augustus. Ervaringen over genoemde campings en eventuele andere tips zijn nog altijd welkom.

Geplaatst door: Roos 03.02.2013 14:22
Heb ook Port zelande wel op het lijstje staan, maar twijfel een beetje over deze camping. Is deze geschikt voor 13 en 17 en hoe bevalt het dat de faciliteiten in het park naast de camping liggen. Is toch anders dan wanneer alles zich op de camping afspeelt. Lijkt me ook moeilijker contact maken. De omgeving lijkt me wel mooi.

Rolanda 31.03.2013 20:17
Bij het strandheem zijn wij vorig jaar geweest met onze kinderen van toen 15 - 13 - 11. Het is een leuke camping met veel animatie voor deze leeftijdsgroep. Toch zijn de plaatsen bij regenachtig weer echt slecht. Wij hadden helaas niet zulk heel mooi weer en onze plaats was erg blubberig en drassig. Op een gegeven moment met vlonders moeten werken om het een beetje droog te houden.
Ik zou dus echt even goed nadenken voordat je naar deze camping gaat.
Is het mooi weer is het een geweldige camping.