Is de winnaar al bekend?

Is de winnaar al bekend? (Gesloten voor reacties)

Geplaatst door: Corina 25.12.2006 22:03
"Win een prijs met uw mening"

Ik ben erg benieuwd of de winnaar al bekend is?

Groetjes,
Corina

Geplaatst door: ® Johan 25.12.2006 22:57
Nog even geduld voordat de 3 winnaars bekend gemaakt worden.

Geplaatst door: ® Johan 31.12.2006 17:42
Er is een email verstuurd naar de 3 winnaars van 50 Euro voor het plaatsen van een mening op Nederland-Camping.nl

Geplaatst door: Hans W 31.12.2006 18:15
Misschien is het leuk de winnende meningen bekend te maken. Dit als voorbeeld voor anderen?

Geplaatst door: LindaK 31.12.2006 18:57
jaaa ik heb een prijs gewonnen !

Vanmiddag heb ik een mail gekregen van Johan de beheerder van deze site.

Ik ga een heerlijk flesje kopen bij de slijterij om deze mee te nemen naar Frankrijk. want mensen ik ben/was een echte Nederland kampeerder maar na vele jaren regen zijn wij dit jaar voor het eerst naar Frankrijk gegaan en ik kan zeggen
Wat een feest... van s'morgensvroeg tot s'avonds laat in een korte broek met een T shirt...


Grt Linda

Geplaatst door: ® Johan 01.01.2007 15:06
De prijzen zijn toegekend op basis van een willekeurige selectie door de computer van alle online meningen van bezoekers die de mening conform de spelregels hebben geplaatst en die de registratie hebben bevestigd, zodat ze per email geinformeerd konden worden. De inhoud van de mening was niet onderdeel van de selectie.

Geplaatst door: Corina 01.01.2007 15:44
Alle winnaars Van Harte Gefeliciteerd !!!

Helaas behoorde ik met al mijn meningen niet tot de gelukkige winaars, maar dat mag de pret niet drukken en zal ik zeker mijn toekomstige bezoeken en meningen aan en van Nederlandse campings blijven toevoegen.

Groetjes,
Corina