reserveren ??

reserveren ?? (Gesloten voor reacties)

Lind@ 03.01.2007 23:30
Wij hebben een nieuwe tent gekocht en willen deze in nederland uit proberen, waarschijnlijk tussen hemelvaart en pinksteren.

Is het verstandig om te reserveren of zijn er altijd wel plekjes te vinden in Nederland.

Wie kan mij een leuke camping aanbevelen, aangezien we altijd naar Gelderland gingen Ermelo/ Hardewijk zouden we wel eens iets anders willen maar waar je goed kunt fietsen in de bossen.

Grt Linda

Geplaatst door: Brenda 06.01.2007 17:51
We hebben ooit eens gekampeerd met hemelvaart en het van het weer af laten hangen. We hebben toen aardig wat campings af moeten bellen of er nog eentje plaats had. Als ik jullie was zou ik dus wel reserveren.
Fietsen in de bossen? Wat dacht je van Drenthe of is dat iets te ver bij jullie vandaan? We hebben er in Gasselte gestaan op camping De Berken. Het is een supergebied om te fietsen met veel aangelegde fietspaden.
Trouwens, nog gefeliciteerd met je prijs!!

Geplaatst door: petra 08.02.2007 15:03
Ik heb vroeger met mijn ouders vaak met Pinksteren gekampeerd in Harskamp, camping Harskamperdennen. Talloze fietsmogelijkheden.

Patricia 09.02.2007 15:15
Wij hebben van de week nog geboekt voor Hemelvaart en Pinksteren op de Molenhof, die hadden nog plaats genoeg. De Molenhof is in Twente.

http://www.nederland-camping.nl/campinginformatie.asp?CampingID=321922

Van Putten 09.02.2007 15:18
Buiten het seizoen is reserveren meestal niet nodig, maar als je met de pinksterdagen gaat, zou ik dat zeker aanbevelen. Veel campings zijn dan vol.

Geplaatst door: anny moes 16.05.2007 22:03
er is een hele leuke camping vlak bij valkenburg camping 't hemelke in nuth u hoeft niet te reserveren wij gaan er al een paar jaar heen succes