Wie helpt ons de knoop door te hakken ?

Wie helpt ons de knoop door te hakken ? (Gesloten voor reacties)

Geplaatst door: miranda 30.01.2007 09:22
Wie helpt ons de knoop door te hakken ?
camping oriental of gulperberg
Waarom wel of niet die camping............
Wat is er te doen ............
Stadje.................
Omgeving ...............

Geplaatst door: Joh 30.01.2007 11:46
Friesland is zoveel mooier, en gezonder!
kijk eens op www.sportviscampinbg.nl

Geplaatst door: Corina 30.01.2007 15:07
Persoonlijk ken ik Oriéntal niet.
Gulperberg hebben wij afgelopen meivakantie een week gestaan. Dit is een hele mooie terrassencamping met mooi uitzicht. Onze kinderen van 15 en 11 vonden het er niet zo leuk. Het buitenbad stelt niet zoveel voor en de animatie was vooral gericht op hele kleine kinderen. Er was 1 tafeltennistafel en 1 computer voor internet.
Voor het thermaalbad in Gulpen kreeg je per persoon 1 euro korting van de camping. Een kaartje kost 7 euro per persoon. Het zwembad is leuk voor een middagje, maar meer ook niet. (4 personen 24 euro)
Als ik zo de website van Oriéntal bekijk, zou ik nu zeker voor de kinderen voor deze camping kiezen. Ik denk zelf dat daar meer te beleven valt.

Geplaatst door: miranda 30.01.2007 20:22
Wij gaan zonder kinderen naar de camping die willen niet meer mee.

Henri 31.01.2007 09:32
Gulpenerberg. De omgeving is schitterend. Heuvelachtig , prachtig gebied om te wandelen. Leuke dorpjes zoals slenaken, Wittem , Eysde ed. ed. met hun authentieke wit gekalkte boerderijen. De gezelligste stad van Ned Maastricht vlakbij met zijn gezellige terrasjes.Aken en Luik op rijafstand net als de eifel en ardennen. De gemoedelijkheid en gezelligheid van de Limburgers. De lekkere limburse vla en andere streekgerechten.

Geplaatst door: ikke 02.02.2007 09:21
Joh, zullen we voortaan zelf uitmaken wat en waar het mooier en of gezonder is?
Utopie.

Geplaatst door: daphne 04.02.2007 20:03
Miranda, als je zonder kinderen gaat is het leuker om naar de Gulperberg te gaan. Mooie terrassencamping met een prachtig uitzicht. Je kunt er heerlijk wandelen. Gulpen is een leuke stad. Camping Oriëntal is heel erg op kinderen gericht. Wij zijn daar zo'n 4 jaar geleden geweest en is heel strak ingericht met laantjes.

Als je met tweeën gaat zou ik er persoonlijk voor kiezen om op de boerencamping naast camping de Gulperberg te gaan staan. Camping Berghem of zo iets. Heeft hetzelfde uitzicht en is goedkoper.

miranda 04.02.2007 23:29
Is vanaf camping Gulperberg, Gulpen aan te lopen ?
Is Gulpen een leuke plaats ?
Kan je ook fietsen huren op Gulperberg ?

Geplaatst door: Jan 05.02.2007 02:22
Ga naar: http://maps.google.nl/
Tik in: berghem 1, gulpen
Klik op "satelliet" en je kan dan zien dat 't maar een paar honderd lopen is naar Gulpen.

Geplaatst door: Hetty 05.02.2007 15:15
Fietsen kun je op 2 plaatsen huren in Gulpen Bij Rocca maar die schijnt duur te zijn en dan bij Herben in de Looierstraat. In margraten op 2 km afstand kun je ook fietsen huren. bij de Fa Lemmerlyn aan de Rijksweg 3. Gulpen is best een gezellig stadje/dorp . Heerlijk pannekoeken eten bij de molen. Keuke terrasjes , bezichtiging van de bierbrouwerij. Verder jun je ook een Fietspuzzeltocht in de omgeving maken van 25 of 30 km. Tik bij google maar eens Gulpen in . Hier vind je wel info. Gaan jullie in Juni dan zeker naar de nacht van Gulpen.