voorseizoen

voorseizoen (Gesloten voor reacties)

Geplaatst door: Marjolijn 01.03.2007 10:55
Wij hebben een voorseizoens plaats geboekt op camping Ter Spegelt bij Eersel; omdat het voor ons de eerste keer is dat we zo vroeg in het seizoen camperen (meestal vooral in de zomer in Frankrijk) heb ik een vraag aan meer ervaren kampeerders: wat is het slimste om op de grond te leggen in de voortent om in geval van een lekker mals buitje de zaak toch nog redelijk droog te houden? Ik had al gekeken of er al meer van deze vragen zijn geweest maar kon dat niet echt vinden, dus vandaag deze vraag hier. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen, vast bedankt.

Geplaatst door: Dave 02.03.2007 09:01
Wij hebben 2 jaar geleden ook een voorseizoensplaats gehad en hebben zelf een soort vloertje gemaakt. Houten balkjes met daarop platen , goedkope, vastgespijkerd. Hierop plastic en daarop het tentdoek.Tec. Eerst hadden we alleen maar worteldoek en de tec. Maar na een paar flinke regenbuien waardoor de voortent blank stond hebben we er toch maar een vloertje ingemaakt. Werkt perfect. Veel mensen leggen er pallets neer maar dit werkte beter. Bij andere seizoenkampeerders afgekeken.

Geplaatst door: Marjolijn 06.03.2007 08:29
Dave, dank je wel voor je reactie, we zullen dan ook maar zorgen dat er een soort vloertje in komt, pallets of planken of vlonder -achtige dingen, maar eens gaan zoeken waar we zoiets kunnen vinden.

Geplaatst door: jos 06.05.2007 22:14
Wat te denken van een Air Bair geweldig nooit geen water meer in je voortent het werkt perfect wij gebruiken hem ook we staan altijd 2 maanden in het naseizoen en dan valt er soms veel regen
gr Jos