camping in Noord Holland

camping in Noord Holland (Gesloten voor reacties)

Geplaatst door: Ina 13.03.2007 07:39
Wie weet voor mij DE camping in Noord Holland. Ik kom er niet uit. Onze wensen zijn: een zwembad, er moet iets te doen zijn voor onze zoon (dan 11),liever geen boederijcamping of iets dergelijks, op fietsafstand van zee zou leuk zijn maar geen noodzaak, en natuurlijk schoon en goed sanitair.
Alvast bedankt voor jullie reacties.

Geplaatst door: Saskia 14.03.2007 13:52
Camping de Woudhoeve in Egmond a.d. Hoef is misschien iets? In ieder geval dicht bij zee.

Geplaatst door: Corina 14.03.2007 14:22
Misschien is camping de Watersnip in Petten iets: http://www.watersnip.nl/indexned.html

Geplaatst door: Patrick 14.03.2007 15:16
Zoek eens op campings in Callantsoog. Leuk plaatsje aan de zee.

Ina 14.03.2007 17:10
Bedankt voor jullie reacties. De woudhoeve hebben we inderdaad op ons lijstje staan. De watersnip hebben we ook naar gekeken maar die gebruikt douchemunten en dat staat mij tegen, dus die valt af. In Callantsoog zitten we te denken aan callassande. Heeft iemand hier ervaring mee? Als je meningen leest zijn ze soms zo wisselend dat je er ook nog niets mee kunt maar ben wel benieuwd. We zitten er aan te denken om anders zondag maar die kant op te gaan en een paar campings te bekijken.

hans 14.03.2007 23:02

hans 14.03.2007 23:04
Meningen zijn er nog niet. We hebben deze camping als bezoeker bezocht. Heel goed te doen. Zwembad is overdekt en er is een redelijke winkel en een goed restaurant. Callantsoog is een leuke plaats met een mooi strand, op fiets afstand van de camping. (2 km)

Geplaatst door: Tukker 18.03.2007 22:18
Wij zijn ook en paar keer op camping Corfwater in Petten geweest. Prima camping met prima sanitair en veel open veldjes waar volgens mij kinderen snel aansluitig bij elkaar hebben.
Camping Callasande Groote Keeten ook goed.
Camping de Nollen in Callantsoog heeft animatie en een zwembad.

De omgeving is schitterend en mooie stranden. Mooie fietsttochtje naar Schoorl en ook een dagje Texel is prima te doen.
En vooral een vriendelijke bevolking daar in de kop van ons land.

Geplaatst door: Hans 21.03.2007 15:40
Tukker,

De Nollen heeft geen zwembad. Tempelhof wel.

Geplaatst door: nico 19.10.2007 17:38
wij zijn vorige week op camping toer geweest langs de kust we zijn in schoorl petten callentsoog en grote keten geweest onze keuze gaat toch uit na camping callasanda mooi zwembad voor de kinderen en mooie grote veldjes de nollen was ook perfect maar daar zat geen zwembad bij

Geplaatst door: Jelzie 27.10.2007 17:23
En Ina hebben jullie een mooie camping gevonden?
Wij zoeken naar hetzelfde idee als jullie, hebben een zoon van 10, ik denk dat het Tempelhof gaat worden.
Vooral het overdekte zwembad vind ik een pre, verder lijkt het me zeer geschikt.